lampy ekranu laptopa - jaka angielska nazwa ?

Data: 2010-03-07 16:06:39
Autor: Uni
lampy ekranu laptopa - jaka angielska nazwa ?
Mam laptop Fujitsu Siemens - Amilo LA 1703. Padła w nim jedna z lamp podświetlania ekranu. Druga jest na ukończeniu. Chciałbym je kupić na angielskim -e-bay. Proszę grupowiczów o podanie mi angielskiej nazwy tych/takich lamp.

Data: 2010-03-07 17:21:02
Autor: M

Użytkownik "Uni" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości news:4B93CF0F.54D3767Awp.pl...
[...]

ccfl
Mariusz

Data: 2010-03-07 18:24:44
Autor: MAR
W dniu 2010.03.07 17:06, Uni pisze:
[...]

backlight lamp

--
Mar

lampy ekranu laptopa - jaka angielska nazwa ?