Data: 2012-07-13 11:39:14 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
łańcuch DID VX a ZVMX | |
W dniu 12-07-2012 22:38, ARO pisze:
Priwiet!Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy lancuch tym na dluzej _powinien_ starczyc. Ale wcale nie musi wytrzymac 1.5 raza dluzej. W Trampku tego szwungu nie masz za wiele, singiel to to nie jest wiec wlasciwie kazdy lancuch _dedykowany_ do niego bedzie robil dobrze. 2. Przy jakiego rzędu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakichPrzyklady z zycia: Kawa ZR7 - lancuch oryginalny wytrzymal 24kkm, zmienilem na DID VX + zebatki afam i sprzedawalem z przebiegiem 53kkm bylo jeszcze ok. Buza - oryginalny lancuch wytrzymal 36kkm, zmienilem na DID ZVM (oidp) + zebatki afam , sprzedawalem przy 61kkm i byl w niespodziewanie dobrym stanie. DRZ400 - oryginal cholera wie ile, ale sezon napewno, pozniej najmocniejszy DID jaki byl i wiem, ze nastepny wlasciciel jeszcze go nie nie zmienil Tiger 1050 - lancuch oryginalny 26kkm i sprzedalem w stanie ze jeszcze z 25% bylo miejsca na naciag. Reasumujac do mocnej szosowki - jak najmocniejszy lancuch jak sie da. Do offroadu i <80KM jakikolwiek dedykowany (markowy ofkors DID,RK itp) -- pozdr Rogal 990 Adv.R. http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2012-07-13 14:26:02 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
łańcuch DID VX a ZVMX | |
Grzegorz Rogala pisze:
Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy W tym przypadku droższy łańcuch ma tylko grubsze boczne płytki. Być może ma grubsze sworznie. To że ma wyższą siłę zrywającą nie oznacza, że wolniej się zużywa. Może być nawet odwrotnie. Ja do tej pory zmieniałem łańcuchy bo się wyciągały a nie zrywały :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|