lancuch i kaseta Shimano -> SRAM

Data: 2015-11-05 01:01:26
Autor: Ignac
lancuch i kaseta Shimano -> SRAM
W dniu czwartek, 5 listopada 2015 00:19:22 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
Jakiej klasie w przypadku SRAMa odpowiada Shimanowe Alivio (HG40-50)?
TZn. jakich oznaczen szukac?

Sram X-4-to pewnie Acera, a Sram X-3- to pewnie Alivio
Tu jest, na samym dole tej tabelki:
http://wrower.pl/sprzet/sram,5963.html

Data: 2015-11-08 02:48:09
Autor: Titus Atomicus
lancuch i kaseta Shimano -> SRAM
In article <a5cecaaa-423d-43b3-a0dc-355b83e4fd38@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]
> TZn. jakich oznaczen szukac?

Sram X-4-to pewnie Acera, a Sram X-3- to pewnie Alivio

Dziwne.
Odwrotnie, niz w Schimano...
Chyba, ze cos pomylili w tej tabelce...
--
TA

Data: 2015-11-08 03:14:15
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 8 listopada 2015 02:48:18 UTC+1 użytkownik Titus_A.. napisał:

> Tu jest, na samym dole tej tabelki:
> http://wrower.pl/sprzet/sram,5963.html

Dziwne.
Odwrotnie, niz w Schimano...
Chyba, ze cos pomylili w tej tabelce...

Przyznaję, że ciężko wywnioskować kolejność, może rzeczywiście jest odwrotnie.
ale to jest bez znaczenia. Niemniej, te Sram-y wydają mi się nieadekwatnie drogie.

lancuch i kaseta Shimano -> SRAM