lancuch i kaseta Shimano -> SRAM

Data: 2015-11-05 10:13:38
Autor: Andrzej Ozieblo
lancuch i kaseta Shimano -> SRAM
W dniu 2015-11-05 o 00:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Jakiej klasie w przypadku SRAMa odpowiada Shimanowe Alivio (HG40-50)?
TZn. jakich oznaczen szukac?

Nie ma relacji wprost, ale najblizej do X5. Nawiasem to moja przerzutka tylna, ktorej uzywam z powodzeniem od lat.

Data: 2015-11-08 02:40:50
Autor: Titus Atomicus
lancuch i kaseta Shimano -> SRAM
In article <n1f6k5$7f3$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

Nie ma relacji wprost, ale najblizej do X5. Nawiasem to moja przerzutka tylna, ktorej uzywam z powodzeniem od lat.

E, X5, to wg tabelki, ktora zapodal Ignac to juz wyzsza klasa...
--
TA

lancuch i kaseta Shimano -> SRAM