łańcuch i kaseta do mieszczucha

Data: 2009-05-13 08:24:52
Autor: Corvus
łańcuch i kaseta do mieszczucha
Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
Zastanawia=B3am si=EA jednak, czy przypadkiem nie
wstawi=E6 "mniejszej" kasety - dw=F3ch ostatnich koronek praktycznie nie
wykorzystuj=EA w mie=B6cie. Je=BFeli bym przyj=EA=B3a takie rozwi=B1zanie, =
to jak=B1
kaset=EA i =B3a=F1cuch kupi=E6 oraz czy musz=EA jeszcze o czym=B6 wiedzie=
=E6?

--
Pozdrawiam,
Dorota.

Co to znaczy "mniejsza' kaseta? Jeżeli masz na myśli mniejszą ilość zębatek to
wtedy musiałabyś także wymienić manetki (przynajmniej tę prawą).

Data: 2009-05-13 01:59:37
Autor: Szprota aka Stefandora
On May 13, 10:24 am, "Corvus" <pu...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Co to znaczy "mniejsza' kaseta? Jeżeli masz na myśli mniejszą ilość zębatek to
wtedy musiałabyś także wymienić manetki (przynajmniej tę prawą).

Tak, dokładnie zgadłeś o co mi chodzi i też właśnie myślałam, że to
się będzie wiązać z wymianą manetki....

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-05-13 02:05:33
Autor: Michał Wolff
On 13 Maj, 10:59, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

Tak, dokładnie zgadłeś o co mi chodzi i też właśnie myślałam, że to
się będzie wiązać z wymianą manetki....

Ale jaki to mam sens? Wyjdzie drożej. To samo możesz osiągnąć
instalując kasetę szosową na 9, która ma zakres mniej więcej taki jak
kaseta MTB bez dwóch ostatnich zębatek, tylko biegi znacznie gęściej.
Nawet na bardziej płaskie trasy MTB wielu ludzi używa takie kasety
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-13 02:42:18
Autor: Szprota aka Stefandora
On May 13, 11:05 am, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
On 13 Maj, 10:59, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> Tak, dokładnie zgadłeś o co mi chodzi i też właśnie myślałam, że to
> się będzie wiązać z wymianą manetki....

Ale jaki to mam sens?

Nie ma :) Nie wiedziałam, że istnieją kasety, o których Ty
wspomniałeś.

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-05-13 04:42:54
Autor: Michał Wolff
On 13 Maj, 11:42, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

Nie ma :) Nie wiedziałam, że istnieją kasety, o których Ty
wspomniałeś.

Tutaj masz parę modeli, Campagnolo to chyba niekompatybilne jest,
natomiast Shimano jak najbardziej; Tiagra to jest odpowiednik grupy
Deore
http://tinyurl.com/pmlw57

W Warszawie jak wspominałem nie tak łatwo to dostać, mogą być u
Szurkowskiego (na Kole), też na Gibalskiego - po prostu trzeba pytać o
kasetę szosową na 9
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-13 05:05:04
Autor: Szprota aka Stefandora
On May 13, 1:42 pm, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
[...]

Dzięki !!
W razie czego poszukam w sklepach internetowych.

--
Pzdr,
Dorota.

łańcuch i kaseta do mieszczucha