łańcuch i kaseta do mieszczucha

Data: 2009-05-13 14:22:39
Autor: eslo
łańcuch i kaseta do mieszczucha

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc43234b-8e6a-473a-be78-4fb1952dc660n8g2000vbb.googlegroups.com...
Hellooouu,

nadszedł czas wymiany łańcucha i kasety w moim mieszczuchu. Myślałam,
że jeszcze do końca maja go zajeżdżę, ale nie - bestia jest już
zajechana i co chwila łańcuch obraca się z wielkim hukiem, strasząc
gołębie i dzieci w wózkach... zapewne też wymienię korbę. Mam chyba
teraz alivio i więcej nie potrzebuję, a wymiana koronek (blat,
środkowa) będą chyba tyle samo kosztować co nowa. Ale wracając co
kasety i łańcucha. Po pierwsze, jeżeli pozostawię standard, czyli
kasetę dziewięciorzędową, to jaką kupować (oraz łańcuch), by nie
przepłacić? Wczoraj w sklepie proponowano mi zestaw (łańcuch/kaseta
shimano) za 119pln. Zastanawiałam się jednak, czy przypadkiem nie
wstawić "mniejszej" kasety - dwóch ostatnich koronek praktycznie nie
wykorzystuję w mieście. Jeżeli bym przyjęła takie rozwiązanie, to jaką
kasetę i łańcuch kupić oraz czy muszę jeszcze o czymś wiedzieć?

Jak nie upierasz sie przy 9 biegach  i więcej niż 30 czy nawet 28 zębach, to blokując jedno przyłożenie na manetce możesz zmierzyć się z legendą - CS-M737, niestety łańcucha IG-90 do niej tak łatwo jak w zeszłym roku nie dostaniesz.

pozdrawiam'
eslo

Data: 2009-05-13 14:28:54
Autor: live_evil
eslo pisze:
[...]

Nie pleć bzdur. Inna jest odległość między zębatkami na 8 i 9-rzędowej kasecie, a co za tym idzie jest inny "uciąg" linki na manetce.

--

  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Data: 2009-05-13 19:21:10
Autor: Titus Atomicus
łańcuch i kaseta do mieszczucha
Witam,
Moze czas najwyzszy przesiasc sie na holendra?
TA

Data: 2009-05-13 19:39:55
Autor: Szprota aka Stefandora
łańcuch i kaseta do mieszczucha
Witam,
Moze czas najwyzszy przesiasc sie na holendra?

Jak to najwyższy? To jakoś tak jest, że wszyscy kończymy na holendrach? :)) Dzięki, holendry jakoś mnie nie kuszą.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-14 01:20:49
Autor: Coaster
Szprota aka Stefandora wrote:
Witam,
Moze czas najwyzszy przesiasc sie na holendra?

Jak to najwyższy? To jakoś tak jest, że wszyscy kończymy na holendrach?

Mysl rownolegle, nie liniowo.

:)) Dzięki, holendry jakoś mnie nie kuszą.

Wolisz sie meczyc z substytutami? ;-)

PS. A kanadyjczyki? ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-05-14 03:07:16
Autor: Titus Atomicus
łańcuch i kaseta do mieszczucha
In article <guf0l9$9o0$1@news.onet.pl>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@onet.eu> wrote:

> Witam,
> Moze czas najwyzszy przesiasc sie na holendra?

Jak to najwyższy? To jakoś tak jest, że wszyscy kończymy na holendrach? :)) Dzięki, holendry jakoś mnie nie kuszą.

Ale wiesz jaka to wygoda w miescie?

TA

Data: 2009-05-14 00:38:02
Autor: Szprota aka Stefandora

Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Ale wiesz jaka to wygoda w miescie?

W holendrze nie wymienia się łańcucha?

:) Panowie, nie narzekam :)) Obniżyłam mostek, zmieniłam kierownicę
giętą na prostą, przyjęłam pozycję bardziej sportową i dojazd do pracy
już jest krótszy ;))

--
Pzdr,
Dorota Szprota.

Data: 2009-05-14 11:22:43
Autor: M.R.F.
Szprota aka Stefandora pisze:
:) Panowie, nie narzekam :)) Obniżyłam mostek, zmieniłam kierownicę
giętą na prostą, przyjęłam pozycję bardziej sportową i dojazd do pracy
już jest krótszy ;))

To grzech przeciwko pierwszemu przykazaniu!

"I choose to cycle chic and, at every opportunity, I will choose Style over Speed."

--
pozdrawiam,
M.R.F.

Data: 2009-05-14 03:10:46
Autor: Szprota aka Stefandora
On May 14, 11:22 am, "M.R.F." <m...@to.wytnij.iq.pl> wrote:
"I choose to cycle chic and, at every opportunity, I will choose Style
over Speed."

I do!!

Wydaje mi się, że nie brakuje mi chic-u ;) takiego mojego
specyficznego ;)) No... .może w zimę trochę :)

--
Pzdr,
Dorota Szprota.

łańcuch i kaseta do mieszczucha