łańcuch i kaseta do mieszczucha

Data: 2009-05-14 05:59:31
Autor: dsoto
łańcuch i kaseta do mieszczucha

Szprota aka Stefandora napisał(a):
Hellooouu,
Mam chyba
teraz alivio i więcej nie potrzebuję, a wymiana koronek (blat,
środkowa) będą chyba tyle samo kosztować co nowa.

Jak mocowanie na śrubki to za środkową około 3 dychy, więc zapomnij o
kupowaniu nowej korby ;) Ja kupiłem na zapas dwie sztuki, co by nie
martwić się o dostępność takich części za trzy lata :)

Data: 2009-05-14 07:27:09
Autor: Szprota aka Stefandora
On May 14, 2:59 pm, ds...@gazeta.pl wrote:
> [...]

kupowaniu nowej korby ;) Ja kupiłem na zapas dwie sztuki, co by nie
martwić się o dostępność takich części za trzy lata :)

Akurat w sklepie, w którym byłam środkowej nie mieli, ale np. blat
kosztował około 70pln. W sumie to tylko jeden sklep i się nie
rozglądałam jeszcze w innym miejscu... Sprawdzę.

--
Pzdr,
Dorota Szprota.

łańcuch i kaseta do mieszczucha