łańcuch i pin

Data: 2009-09-21 16:06:11
Autor: BoDro
łańcuch i pin
Muszę przenieść łańcuch do innego bicykla. Czy można wcisnąć nowy pin w
miejsce starego bez utraty jakości połączenia ogniwa?

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-21 19:04:50
Autor: Wojtek M.
łańcuch i pin

Muszę przenieść łańcuch do innego bicykla. Czy można wcisnąć nowy pin w
miejsce starego bez utraty jakości połączenia ogniwa?

 Jasne, nigdy nie miałem związanych z tym problemów.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-22 10:36:25
Autor: Jan Cytawa
łańcuch i pin
Wojtek M. napisał:

> Muszę przenieść łańcuch do innego bicykla. Czy można wcisnąć nowy pin w
> miejsce starego bez utraty jakości połączenia ogniwa?

 Jasne, nigdy nie miałem związanych z tym problemów.

Wszystko zalezy od rodzaju lancucha. Jesli jest to tradycyjny lancuch
np. UG51 czy HG31lub podobne to raczej bez wiekszych problemow.
Natomiast z wycieniowanymi 9-kami lub 10-kami moga byc problemy. Chyba,
ze masz oryginalny wymienny sworzen. Shimano czy Campa daja takie z
nowymi lancuchami.

Jan Cytawa

Data: 2009-09-22 11:06:03
Autor: BoDro
łańcuch i pin
"Jan Cytawa" napisał:

Chyba, ze masz oryginalny wymienny sworzen.
Shimano czy Campa daja takie z
nowymi lancuchami.

tak, pin jest zapasowy, dodawany do łańcucha. Ciekawe czy producent łańcucha
określa, ile razy można w to samo miejsce wcisnąć kolejny, nowy sworzeń, bez
utraty jakości połączenia?

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E