lancuch klinuje sie w zebatce

Data: 2017-04-11 20:29:55
Autor: Piotr aka dracorp
lancuch klinuje sie w zebatce
Dnia Tue, 11 Apr 2017 13:23:40 -0700, schleicher.filip napisał(a):

zaczelo sie to kiedy zmienilem lancuch na nowy (btwin 3x8), teoretycznie
taki sam rozmiar jak poprzednio, ale wyciagnalem chyba o jedno oczko
wiecej niz wczesniej. przedniego trybu 22T nie wymienilem bo lancuch nie
przeskakuje. czy powinienem jakos naciagnac wozek przerzutki tylnej?
Ostatnio ktoś mi w sklepie mówił dlaczego to występuje ale kurcze zapomniałem. A sam mam taki przypadek. Tylko że u mnie dość często muszę przestać kręcić bo łańcuch się klinuje.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

lancuch klinuje sie w zebatce