łańcuchy - powalil mnie ten design

Data: 2011-12-13 06:10:23
Autor: ptoki
łańcuchy - powalil mnie ten design
http://www.funiaste.net/obrazki/2011/grudzien/13/29993830.jpg&adtype=0

Widze tylko jeden potencjalny problem. Czasem te lancuchy moga byc
wyrywane z tego krazka.
Ale montujac krazek lekko w kierunku jazdy lancuch prawie zawsze
bedzie luzowany podczas przechodzenia pod kolem.

Ale prostota tego pomyslu mnie powalila. Do zrobienia w domu za "czy
pindziesiąt". Zamiast silownika sprzezyna i wlaczanie reczne.

Jakie widzicie wady tego?

Data: 2011-12-13 09:43:12
Autor: Yeti Siedzinski
On Dec 13, 6:10 am, ptoki <sczyg...@gmail.com> wrote:
[...]

Wady: Halas jak sie tych lancuchow nie uzywa. Podniesione obijaja sie
o siebie i dzwonia. Tutaj autobusy tego uzywaja i zawsze mam wrazenie
ze Sw. Mikolaj jedzie...

Yeti

Data: 2011-12-13 18:37:54
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2011-12-13 15:10, ptoki pisze:
[...]

1. Przy szybszej jezdzie powypadaja w koncu ogniwa z lancucha robiac szkody w pojazdach na pasie obok?
2. Przetarcie opony z boku.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-12-14 00:16:04
Autor: ptoki
On Dec 13, 6:37 pm, "ven...@interia.pl" <ven...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Jakie widzicie wady tego?

1. Przy szybszej jezdzie powypadaja w koncu ogniwa z lancucha robiac

Nie wyobrazam sobie uzywania tego dluzej lub przy dluzszej jezdzie.
Jesli mialbym jezdzic z takim czyms caly czas to wolal bym zalozyc
zwykle lancuchy. Zreszta u nas i tak nie ma zazwyczaj okazji zeby moc
dlugo uzywac.

Zreszta uruchamianie i zwalnianie b

Data: 2011-12-14 08:22:13
Autor: 4CX250
łańcuchy - powalil mnie ten design
Znając polskie realia to na pierwszej koleinie je zgubisz niszcząc przy tym samochód.

Marek

Data: 2011-12-14 12:32:55
Autor: Ariusz
[...]

Znane i stosowane od wielu lat.
Nie służy to do jazdy w trudnych warunkach, bo w takich normalne łańcuchy o wiele lepiej się sprawdzają ale do okresowych przypadków.

Wyobraź sobie kierowcę autobusu, który aby pokonać jedną nieodśnieżoną przecznicę zakłada łańcuchy, a po jej przejechaniu znów je ściąga.

Nie rozleci się to od razu bo używa się tego wyłącznie przy lodzie/śniegu na krótkich odcinkach.

Ariusz

łańcuchy - powalil mnie ten design