łańcuchy w aucie 4x4 i AutoSock

Data: 2009-11-13 02:20:10
Autor: 085
łańcuchy w aucie 4x4 i AutoSock
Użytkownik "Zenobiusz" <brak@szczecin.pl> napisał w wiadomości news:hdhvu8$mdc$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czy ktoś z koleżeństwa wie jak montować łańcuchy w aucie 4x4? Na wszystkie koła? Tylko na przód wystarczy?

a ktora os jest napedzana ? :>

jezeli to terenowka, to zapewne tylna, a jezeli pseudoterenowka to moze byc roznie - zasadniczo przy aucie 4x4 lepiej miec wszystkie kola na lancuchach - tylko trzeba umiec z tym jezdzic... bo jezeli to nie jest prawdziwe auto terenowe tylko wiskoza - automatyczne dolaczenie napedu na druga os... to... nie wiem jak to sie bedzie zachowywac :]

p, zul

Data: 2009-11-13 16:41:30
Autor: Zenobiusz
[...]

Tak - to jest pseudo terenówka czyli LR Freelander. Jeżeli założe łańcuchy na wszytkie koła to powinno być chyba OK?

łańcuchy w aucie 4x4 i AutoSock