laptop 17'' do biura

Data: 2015-01-15 14:05:08
Autor: Stregor
laptop 17'' do biura
Cześć.
Poleci ktoś laptopa? Najlepiej takiego, który trochę posłuży i po tygodniu mu się zawiasy nie urwą :)

Założenia:
- nowy
- 17''
- matryca matowa
- praca biurowa (wordy, excele, powerpointy),
- czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podłączanie do projektora
- budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2015-01-15 14:11:02
Autor: Chris
laptop 17'' do biura
W dniu 2015-01-15 o 14:05, Stregor pisze:
Cześć.
Poleci ktoś laptopa? Najlepiej takiego, który trochę posłuży i po
tygodniu mu siÄ™ zawiasy nie urwÄ… :)

[...]

HP PROBOOK, reszta według swoich wymagań. Lepszy by było ELITEBOOK ale nie mają matryc 17"

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

Data: 2015-01-15 19:01:20
Autor: Uncle Pete
laptop 17'' do biura
On 2015-01-15 14:05, Stregor wrote:
Cześć.
[...]

Dell z serii Latitude. DuĹĽo wersji i majÄ… dobrÄ… gwarancjÄ™.

Data: 2015-01-19 03:11:34
Autor: Poldek
laptop 17'' do biura
Stregor wrote:
[...]

Po 19 latach siedzenia przed różnymi kompami stwierdziłem, że laptop nadaje się do spędzania przy nim nie więcej niż 1,5 godz. dziennie. W sensie ekran laptopa. Do pracy na komputerze potrzebny jest normalny i to dobrej klasy monitor. Oczywiście można podłączyć laptopa do monitora i klawiatury (tak teraz mam), ale dłuższe siedzenie bez dobrego monitora to strata zdrowia i nerwów.

Data: 2015-01-23 13:23:14
Autor: Kamil 'Model'
laptop 17'' do biura
W dniu 2015-01-15 o 14:05, Stregor pisze:
Cze¶ć.
Poleci kto¶ laptopa? Najlepiej takiego, który trochę posłuży i po
[...]

- czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podł±czanie do projektora
- budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

Ja mam HP Envy 17, ale 2,5kPLN to zdecydowanie za mało. Mój kosztował 5kPLN...

Data: 2015-01-23 15:12:53
Autor: \(c\)RaSz
laptop 17'' do biura
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl>
napisał w wiadomo¶ci news:m9teff$cag$1speranza.aioe.org  ...
: > (...)
: Ja mam HP Envy 17, ale 2,5kPLN to zdecydowanie za mało.
:  Mój kosztował 5kPLN...

Skoro Ciebie stać...

Przecież "w plenerze" nie ma absolutnej konieczno¶ci odpalania multum zasobożernych aplikacji, albo tego, coby wszystko ¶migało. Dlatego kupowanie takich wypasionych laptopów najczę¶ciej jest wynikiem karmienia potrzeby szpanu, jak s±dzę. Za te pieni±dze można nabyć stacjonarny o całkiem porz±dnych parametrach, gdzie większo¶ć aplikacji będzie chodzić bez większych zaciosów, i jeszcze na niezbyt drogi laptop wystarczy!

A w takim za 5kPLN też może co¶ dupn±ć, tuż po zakończeniu gwarancji. A np. bateria po 3 latach często-gęsto ma już znacznie zmniejszon± pojemno¶ć: to, statystycznie rzecz ujmuj±c, najszybszy w "degradacji" element, dlatego warto posiadać jakie¶ wymy¶lne programy do nadzoru jej ładowania. No a kolejna, w laptopach mocno irytuj±ca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne maj± takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

--
____________________________

Nie oczekuj, iż rz±d uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. S± w tym
"porz±dku dziobania" ludzie, na których rz±dowym decydentom  -  zależy
znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umiej± się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
Tylko niesterowany, w pełni WOLNY rynek  -  jest transparentny, uczciwy,
bezstronny i nieprzekupny!

Data: 2015-01-26 11:56:15
Autor: Kamil 'Model'
laptop 17'' do biura
W dniu 2015-01-23 o 15:12,  (c)RaSz pisze:
[...]

Akurat mój laptop służy mi do pracy, a nie do szpanu. Musi starczyć jeszcze na 3 lata intensywnej eksploatacji. Envy ma magnezow± czy jak±¶ tam obudowę, aluminiowy palmrest. Naprawdę jest trwały. Do tego dwie kieszenie na dysk, matowa fullhd matryca. Klawiatura jest spoko, nie mam problemów z pisaniem na niej. Fakt, grafa Nvidii jest zbędna do pracy, sama zintegrowana by starczyła, ale była możliwo¶ć kupna dobrego lapka do pracy to brałem. Po tych 3 latach odkupuje go za groszę, bo zostanie zamortyzowany i w domu jak znalazł.

Data: 2015-01-26 18:09:15
Autor: Poldek
laptop 17'' do biura
   (c)RaSz wrote:

posiadać jakie¶ wymy¶lne programy do nadzoru jej ładowania. No a kolejna, w
laptopach mocno irytuj±ca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne
maj± takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

Oraz fast ethernet w laptopach po 3k+ :-(

Data: 2015-01-26 18:37:08
Autor: 666
laptop 17'' do biura
Ale za to AC+, taki trend.