laptop 17'' do biura

Data: 2015-01-23 13:23:14
Autor: Kamil 'Model'
laptop 17'' do biura
W dniu 2015-01-15 o 14:05, Stregor pisze:
Cześć.
Poleci ktoś laptopa? Najlepiej takiego, który trochę posłuży i po
tygodniu mu się zawiasy nie urwą :)

Założenia:
- nowy
- 17''
- matryca matowa
- praca biurowa (wordy, excele, powerpointy),
- czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podłączanie do projektora
- budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

Ja mam HP Envy 17, ale 2,5kPLN to zdecydowanie za mało. Mój kosztował 5kPLN...

Data: 2015-01-23 15:12:53
Autor: \(c\)RaSz
laptop 17'' do biura
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:m9teff$cag$1speranza.aioe.org  ...
: > (...)
: Ja mam HP Envy 17, ale 2,5kPLN to zdecydowanie za mało.
:  Mój kosztował 5kPLN...

Skoro Ciebie stać...

Przecież "w plenerze" nie ma absolutnej konieczności odpalania multum zasobożernych aplikacji, albo tego, coby wszystko śmigało. Dlatego kupowanie takich wypasionych laptopów najczęściej jest wynikiem karmienia potrzeby szpanu, jak sądzę. Za te pieniądze można nabyć stacjonarny o całkiem porządnych parametrach, gdzie większość aplikacji będzie chodzić bez większych zaciosów, i jeszcze na niezbyt drogi laptop wystarczy!

A w takim za 5kPLN też może coś dupnąć, tuż po zakończeniu gwarancji. A np. bateria po 3 latach często-gęsto ma już znacznie zmniejszoną pojemność: to, statystycznie rzecz ujmując, najszybszy w "degradacji" element, dlatego warto posiadać jakieś wymyślne programy do nadzoru jej ładowania. No a kolejna, w laptopach mocno irytująca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne mają takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

--
____________________________

Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym
"porządku dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy
znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umieją się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
Tylko niesterowany, w pełni WOLNY rynek  -  jest transparentny, uczciwy,
bezstronny i nieprzekupny!

Data: 2015-01-26 11:56:15
Autor: Kamil 'Model'
laptop 17'' do biura
W dniu 2015-01-23 o 15:12,  (c)RaSz pisze:
[...]

Akurat mój laptop służy mi do pracy, a nie do szpanu. Musi starczyć jeszcze na 3 lata intensywnej eksploatacji. Envy ma magnezową czy jakąś tam obudowę, aluminiowy palmrest. Naprawdę jest trwały. Do tego dwie kieszenie na dysk, matowa fullhd matryca. Klawiatura jest spoko, nie mam problemów z pisaniem na niej. Fakt, grafa Nvidii jest zbędna do pracy, sama zintegrowana by starczyła, ale była możliwość kupna dobrego lapka do pracy to brałem. Po tych 3 latach odkupuje go za groszę, bo zostanie zamortyzowany i w domu jak znalazł.

Data: 2015-01-26 18:09:15
Autor: Poldek
laptop 17'' do biura
   (c)RaSz wrote:

posiadać jakieś wymyślne programy do nadzoru jej ładowania. No a kolejna, w
laptopach mocno irytująca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne
mają takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

Oraz fast ethernet w laptopach po 3k+ :-(

Data: 2015-01-26 18:37:08
Autor: 666
laptop 17'' do biura
Ale za to AC+, taki trend.