laptop Toshiba

Data: 2010-10-22 19:51:53
Autor: Kubala
laptop Toshiba
Witam, zamierzam kupić laptopa do 3000zł. Wiem, że podobny temat był przed chwil± ale tam rozmowa zeszła na różne inne tematy dlatego zapytam tutaj: co drodzy forumowicze s±dzicie o tej ofercie http://www.euro.com.pl/cms/toshiba-2.bhtml?ban-468x60-komp ?
Wydaje mi się korzystna ale proszę o opinie użytkowników tego, b±dĽ podobnego modelu lub wszelkie inne sugestie:)
pozdrawiam Kubala

Data: 2010-10-22 20:44:49
Autor: animka
laptop Toshiba
?
Wydaje mi się korzystna ale proszę o opinie użytkowników tego, b±dĽ podobnego
modelu lub wszelkie inne sugestie:)

Ja bym szukała takiego samego laptopa bez tych doł±czonych dodatków i kosztowałby o wiele taniej.

--
animka

Data: 2010-10-22 21:28:37
Autor: nowymail1111
laptop Toshiba
> [...]
> modelu lub wszelkie inne sugestie:)

Ja bym szukała takiego samego laptopa bez tych doł±czonych dodatków i kosztowałby o wiele taniej.

na alledrogo kosztuje w okolicach 2,5tys bez "gratisów". przyznam, że przegl±dałem różne inne oferty toshiby i żadna nie wypada konkurencyjne tzn za mniejsze pieni±dze nie dostanie się laptopka o takich parametrach(lub lepszych oczywi¶cie:) ) a nie można zapominać o "gratisach" jakie dorzucaj±.

Data: 2010-10-22 22:16:15
Autor: animka
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-22 21:28, nowymail1111@o2.pl pisze:
[...]

Ten gorzej wyposażony, ale jakbym miała teraz kupować nowy to chyba kupiłabym ten:
http://www.mixelectronics.pl/lenovo-ideapad-g550l-- 59-026286,25993

--
animka

Data: 2010-10-22 22:21:13
Autor: nowymail1111
laptop Toshiba
> [...]
> jakie dorzucaj±.

Ten gorzej wyposażony, ale jakbym miała teraz kupować nowy to chyba kupiłabym ten:

widzisz a ja moje poszukiwania raczej w drug± stronę http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_-16/879515_toshiba_l650-
1dd_15_6_3gb_500.aspx
wychodzę z założenia, żeby kupować najlepszy sprzęt na jaki mnie stać(co nie znaczy przepłacać oczywi¶cie) bo ma on posłużyć najdłużej jak to możliwe a nie zostać zmieniony przy najbliższej nadarzaj±cej się okazji:)

Kubala

Data: 2010-10-23 00:14:46
Autor: animka
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-22 22:21, nowymail1111@o2.pl pisze:

widzisz a ja moje poszukiwania raczej w drugÄ… stronÄ™
http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_-16/879515_toshiba_l650-
1dd_15_6_3gb_500.aspx

404 — Nie odnaleziono pliku lub katalogu.
Szukany zasób został usunięty, ma zmienioną nazwę lub jest czasowo niedostępny.

wychodzę z założenia, żeby kupować najlepszy sprzęt na jaki mnie stać(co nie
znaczy przepłacać oczywiście) bo ma on posłużyć najdłużej jak to możliwe a nie
zostać zmieniony przy najbliższej nadarzającej się okazji:)

Też prawda w pewnym sensie. Tylko nigdy nie wiadomo co będzie za rok czy dwa.

--
animka

Data: 2010-10-23 00:27:20
Autor: Santana
laptop Toshiba

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9t2cv$lq6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Skopiuj dobrze linka to siÄ™ otworzy :)

Data: 2010-10-23 02:11:33
Autor: animka
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-23 00:27, Santana pisze:

UĹĽytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

No tak, ten link jest sknocony i dlatego mi się w przeglądarce strona nie otworzyła.
Ilość portĂłw USB 2 szt.  Tylko. TrochÄ™ maĹ‚o.
Brak WiFi.
System ograniczony.
Lepszy byłby już ten laptop bez systemu.

--
animka

Data: 2010-10-23 09:12:50
Autor: Kubala
laptop Toshiba
> [...]

Brak WiFi.
System ograniczony.
Lepszy byłby już ten laptop bez systemu.

nawet nie zauważyłem, że nie ma WiFi, wydało mi się to zbyt oczywiste, żeby patrzeć czy ma;) 2 USB faktycznie troszkę mało.. trzeba szukać dalej:0 jakie propozycje? może jaki¶ Sony? a co do Systemu to mam z uczelni dostęp do darmowej 7 więc, może być i bez systemu:) pozdrawiam

Data: 2010-10-23 11:54:20
Autor: animka
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-23 09:12, Kubala pisze:

[...]

Co do systemu to lepiej kupić sobie oddzielnie lepszy, funkcjonalniejszy- trochę droższy. Porównaj wszystkie 7-ki i oceń sam.

--
animka

Data: 2010-10-23 15:20:58
Autor: qwerty
laptop Toshiba
Użytkownik "animka"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i9ubh4$ued$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Z msdn:aa ma 7 pro. Po co kupować lepszy, jak można mieć za darmo?

Data: 2010-10-23 16:21:54
Autor: animka
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-23 15:20, qwerty pisze:

Co do systemu to lepiej kupić sobie oddzielnie lepszy,
funkcjonalniejszy- trochę droższy. Porównaj wszystkie 7-ki i oceń sam.

Z msdn:aa ma 7 pro. Po co kupować lepszy, jak można mieć za darmo?

Ja tam widziałam HOME, ale może to był inny link.

--
animka

Data: 2010-10-23 12:19:15
Autor: Radosław Sokół
laptop Toshiba
W dniu 23.10.2010 09:12, Kubala pisze:
patrzeć czy ma;) 2 USB faktycznie troszkę mało.. trzeba szukać dalej:0 jakie
propozycje? może jaki¶ Sony? a co do Systemu to mam z uczelni dostęp do darmowej
7 więc, może być i bez systemu:)

Do użytku dydaktycznego, więc nawet uruchomienie gry łamie
licencję. Czyli do maszyny wirtualnej. Podstawowy system
operacyjny komputera powinien być komercyjny lub darmowy/
otwarty.

Nie podniecaj się za bardzo MSDN AA.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-10-23 15:22:45
Autor: qwerty
laptop Toshiba
Użytkownik "Radosław Sokół"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:2010102310191500@grush.one.pl...
Do użytku dydaktycznego, więc nawet uruchomienie gry łamie
licencję. Czyli do maszyny wirtualnej. Podstawowy system
operacyjny komputera powinien być komercyjny lub darmowy/
otwarty.

Gry i programy można na nim odpalać. Nie może służyć do zarabiania.

Data: 2010-10-23 06:49:03
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
<nowymail1111@o2.pl> wrote in message news:173a.00000211.4cc1e5e5newsgate.onet.pl...
przyznam, że przegl±dałem różne inne oferty toshiby i żadna nie wypada
konkurencyjne tzn za mniejsze pieni±dze nie dostanie się laptopka o takich
parametrach(lub lepszych oczywi¶cie:) )

To zależy gdzie... Tu masz lepszego taniej:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834214043

TOSHIBA Satellite L655-S5111 NoteBook
Intel Core i3 370M(2.40GHz)
15.6" 4GB Memory DDR3 1066
500GB HDD 5400rpm
DVD Super Multi
ATI Mobility Radeon HD 5650 dedicated graphics

$749.99 USD.

Masz szybszy procesor, lepsza grafika i mniejsza cena.

Data: 2010-10-23 14:50:11
Autor: Kubala
laptop Toshiba
> [...]

ATI Mobility Radeon HD 5650 dedicated graphics

$749.99 USD.

Masz szybszy procesor, lepsza grafika i mniejsza cena.
a widzisz, nigdy nie zastanawiałem się nad kupnem z zagranicy, ale to wcale nie głupie;) a kupowałe¶ już co¶ stamt±d? --

Data: 2010-10-23 17:31:28
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
"Kubala" <nowymail1111@o2.pl> wrote in message news:173a.0000024d.4cc2da03newsgate.onet.pl...
> [...]

a widzisz, nigdy nie zastanawiałem się nad kupnem z zagranicy,
ale to wcale nie głupie;) a kupowałe¶ już co¶ stamt±d?

Jak kupowałem ale ja mieszkam w USA więc jest pewna różnica ;-)
Laptopa to kupić w Stanach warto tylko gdy kto¶ Ci go przewiezie
w samolocie, bo inaczej zapłacisz za wysyłkę bardzo dużo + cło + vat.

Data: 2010-10-24 12:53:29
Autor: nowymail1111
laptop Toshiba

> [...]

Laptopa to kupić w Stanach warto tylko gdy kto¶ Ci go przewiezie
w samolocie, bo inaczej zapłacisz za wysyłkę bardzo dużo + cło + vat.

to może wybierasz się kiedy¶ do polski?:)

Data: 2010-10-22 22:35:07
Autor: Jawi
laptop Toshiba
[...]

nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed dwóch lat) lakier zacz±ł schodzić po 3 miesi±cach. Masakra. A laptop stoi na biurku, bez wkładania do torby.

Data: 2010-10-23 06:52:44
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message news:4cc1f579$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed dwóch lat) lakier zacz±ł schodzić po 3 miesi±cach. Masakra. A laptop stoi na biurku, bez wkładania do torby.

Co to za laptop?

Data: 2010-10-27 23:35:55
Autor: Jawi
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-23 13:52, Pszemol pisze:
[...]

jaki¶ satelite, lakier z miejsc gdzie podpieraj± się nadgarstki i klawisze z touchpada, srebrny

Data: 2010-10-30 09:01:51
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
"Jawi"  wrote in message news:4cc89b36$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

W dniu 2010-10-23 13:52, Pszemol pisze:
> "Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message
>
> Co to za laptop?
jaki¶ satelite, lakier z miejsc gdzie podpieraj± się nadgarstki i klawisze z touchpada, srebrny

Nie możesz sprawdzić modelu jak będziesz się widział z ojcem?
Satellite to linia laptopów któr± Toshiba produkuje od 20 lat
i jest tam setki różnych rozwi±zań i modeli... Ja mam od 3 lat
17 calowy Satellite P105-S9337 intensywnie używany w pracy
i do wyjazdów służbowych i nic się nigdzie nie przeciera...
Więc jak już psujesz reputację solidnej japońskiej firmie to
przynajmniej zadaj sobie trud aby sprawdzić o który model chodzi.

Data: 2010-10-30 16:17:17
Autor: qwerty
laptop Toshiba
Użytkownik "Jawi"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4cc89b36$0$20997$65785112@news.neostrada.pl...
jaki¶ satelite, lakier z miejsc gdzie podpieraj± się nadgarstki i
klawisze z touchpada, srebrny

L300 noszony od ponad 2 lat na zajęcia i brak objawów opisanych przez ciebie.

Data: 2010-10-30 10:42:50
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
"qwerty"  wrote in message news:iah9bf$6u5$1news.task.gda.pl...
L300 noszony od ponad 2 lat na zajęcia
i brak objawów opisanych przez ciebie.

Ja my¶lę, że jego tato ma jakiego¶ innego laptopa, nie Toshibę.
Dla mnie okre¶lenie "jaki¶ satelite" nie zabrzmiało przekonywuj±co...

Data: 2010-11-02 07:49:03
Autor: Artur\(m\)
laptop Toshiba

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:iagsra.5uo.0poczta.onet.pl...
[...]

Albo z potem wydziela jakie¶ "kwasożerne" substancje:)

Artur(m)
PS.Toshiba nb. też nie jest moim faworytem ze wzgldędu
     na akumulatory i matrycę.
      A300-1MW

Data: 2010-10-23 12:12:55
Autor: Kubala
laptop Toshiba
nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed dwóch lat) lakier zacz±ł schodzić po 3 miesi±cach. Masakra. A laptop stoi na biurku, bez wkładania do torby.

mój znajomy ma podobnie "lakierowy" model i przeszedł on już wiele m.in. zalanie piwem i lakier jak i sam laptop maj± się dobrze;)

system sam w sobie nie jest jakim¶ największym kryterium przy wyborze bo jako zwykły zjadacz chleba i tak pewnie nie odczuje wielkiej różnicy:) byle nie vista(tak z założenia:D ) no moim stacjonarnym kompie używam 7 w wersji professional i jak na razie złego słowa powiedzieć nie mogę;)

--

laptop Toshiba