laptop Toshiba

Data: 2010-10-22 22:35:07
Autor: Jawi
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-22 19:51, Kubala pisze:
Witam,
zamierzam kupić laptopa do 3000zł. Wiem, że podobny temat był przed chwilą ale tam
rozmowa zeszła na różne inne tematy dlatego zapytam tutaj: co drodzy forumowicze
sądzicie o tej ofercie http://www.euro.com.pl/cms/toshiba-2.bhtml?ban-468x60-komp
?
Wydaje mi się korzystna ale proszę o opinie użytkowników tego, bądź podobnego
modelu lub wszelkie inne sugestie:)
pozdrawiam
Kubala

nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed dwóch lat) lakier zaczął schodzić po 3 miesiącach. Masakra. A laptop stoi na biurku, bez wkładania do torby.

Data: 2010-10-23 06:52:44
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message news:4cc1f579$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed dwóch lat) lakier zaczął schodzić po 3 miesiącach. Masakra. A laptop stoi na biurku, bez wkładania do torby.

Co to za laptop?

Data: 2010-10-27 23:35:55
Autor: Jawi
laptop Toshiba
W dniu 2010-10-23 13:52, Pszemol pisze:
[...]

jakiś satelite, lakier z miejsc gdzie podpierają się nadgarstki i klawisze z touchpada, srebrny

Data: 2010-10-30 09:01:51
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
"Jawi"  wrote in message news:4cc89b36$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

W dniu 2010-10-23 13:52, Pszemol pisze:
> "Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message
>
> Co to za laptop?
jakiś satelite, lakier z miejsc gdzie podpierają się nadgarstki i klawisze z touchpada, srebrny

Nie możesz sprawdzić modelu jak będziesz się widział z ojcem?
Satellite to linia laptopów którą Toshiba produkuje od 20 lat
i jest tam setki różnych rozwiązań i modeli... Ja mam od 3 lat
17 calowy Satellite P105-S9337 intensywnie używany w pracy
i do wyjazdów służbowych i nic się nigdzie nie przeciera...
Więc jak już psujesz reputację solidnej japońskiej firmie to
przynajmniej zadaj sobie trud aby sprawdzić o który model chodzi.

Data: 2010-10-30 16:17:17
Autor: qwerty
laptop Toshiba
Użytkownik "Jawi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cc89b36$0$20997$65785112@news.neostrada.pl...
jakiś satelite, lakier z miejsc gdzie podpierają się nadgarstki i
klawisze z touchpada, srebrny

L300 noszony od ponad 2 lat na zajęcia i brak objawów opisanych przez ciebie.

Data: 2010-10-30 10:42:50
Autor: Pszemol
laptop Toshiba
"qwerty"  wrote in message news:iah9bf$6u5$1news.task.gda.pl...
L300 noszony od ponad 2 lat na zajęcia
i brak objawów opisanych przez ciebie.

Ja myślę, że jego tato ma jakiegoś innego laptopa, nie Toshibę.
Dla mnie określenie "jakiś satelite" nie zabrzmiało przekonywująco...

Data: 2010-11-02 07:49:03
Autor: Artur\(m\)
laptop Toshiba

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iagsra.5uo.0poczta.onet.pl...
[...]

Albo z potem wydziela jakieś "kwasożerne" substancje:)

Artur(m)
PS.Toshiba nb. też nie jest moim faworytem ze wzgldędu
     na akumulatory i matrycę.
      A300-1MW

Data: 2010-10-23 12:12:55
Autor: Kubala
laptop Toshiba
nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed dwóch lat) lakier zaczął schodzić po 3 miesiącach. Masakra. A laptop stoi na biurku, bez wkładania do torby.

mój znajomy ma podobnie "lakierowy" model i przeszedł on już wiele m.in. zalanie piwem i lakier jak i sam laptop mają się dobrze;)

system sam w sobie nie jest jakimś największym kryterium przy wyborze bo jako zwykły zjadacz chleba i tak pewnie nie odczuje wielkiej różnicy:) byle nie vista(tak z założenia:D ) no moim stacjonarnym kompie używam 7 w wersji professional i jak na razie złego słowa powiedzieć nie mogę;)

--

laptop Toshiba