laptop bez "TV-out" - problem

Data: 2009-06-06 21:40:47
Autor: poli
laptop bez "TV-out" - problem
Witam.

Proszę Was o pomoc w pewnej sprawie. Nie mam jednak pewności czy aby na tej grupie powinienem pytać czy na pl.comp.os.ms-windows.winnt? Jesli tak to z góry przepraszam.
Laptop to ThinkPad R40e, niestety bez TV-out. System XP SP3, a karta grafiki to Radeon IGP 330M/16MB.
Chodzi o podłączenie laptopa do telewizora za pomocą przejściówki z D-Sub na S-VHS.
Poczyniłem już pewne kroki i nabyłem taką przejściówkę. Niestety na TV ciemność. Przeinstalowałem sterowniki, włacznie z AtiCatalyst, sprawdziłem stan wyjścia na monitor (monitor świeci,)a telewizora nie wykrywa mimo restartu.
Czego jeszcze potrzebuję? Co właczyć/wyłaczyć?

Czy w ogóle jest to możliwe za pomocą takiej przejściówki?

pozdr00fka
  poli.

Data: 2009-06-06 23:52:54
Autor: KILu
laptop bez "TV-out" - problem
poli  wrote:
Czy w ogóle jest to możliwe za pomocą takiej przejściówki?

Coz to za "przejsciowka"? Przerobienie sygnalu RGB 31kHz na sygnal
zespolony 15kHz to nie takie proste zadanie i potrzebna jest do tego
odpowiednia elektronika.

k,

Data: 2009-06-07 11:05:36
Autor: poli
laptop bez
KILu <byter@wp.pl> napisał(a):
Coz to za "przejsciowka"? Przerobienie sygnalu RGB 31kHz na sygnal
zespolony 15kHz to nie takie proste zadanie i potrzebna jest do tego
odpowiednia elektronika.

k,

Mam nadzieję, że nie złamę regulaminu. Kupiłem takie coś: http://allegro.pl/
item644755615_adapter_z_pc_laptopa_na_tv_svga_s_video_rca_km4.html (pierwsze z brzegu).
Mógłbyś coś zaproponować? Jakieś inne rozwiązanie lub adapter?

pozdr00fka
  poli

Data: 2009-06-07 13:15:17
Autor: KILu
laptop bez
poli  wrote:
Kupiłem takie coś:
http://allegro.pl/
item644755615_adapter_z_pc_laptopa_na_tv_svga_s_video_rca_km4.html
(pierwsze z brzegu).

To nie ma prawa dzialac ze standardowa karta graficzna. :) Co to w ogole
jest?

Ty szukasz czegos takiego (wysylka do PL za darmo):
www.dealextreme.com/details.dx/sku.15524
Masz tam sporo podobnych wynalazkow, mozliwe, ze jakis bedzie nieco
tanszy.

k,

Data: 2009-06-09 19:29:33
Autor: Grzegorz Sułek
laptop bez
KILu <byter@wp.pl> wrote:
poli  wrote:
> [...]

www.dealextreme.com/details.dx/sku.15524
Masz tam sporo podobnych wynalazkow, mozliwe, ze jakis bedzie nieco

Ja kupiłem w tym sklepie ten produkt i działa bezproblemowo. Ma fajną sprzętową regulację wielu parametrów i generalnie rzecz biorąc - działa:)

Ale zalezy do czego będziesz tego używał, do filmów ja zauwazylem ze ma nieco za małą płynność... ale być moze to tylko złudzenie a być może efekt konwersji 24 klatek z filmów na 50 półobrazów w TV

Nie porównywałem z żadnym TV-out wbudowanym być może byłoby dokłądnie tak samo,
ale na moim stareńkim telewizorze Sanyo 25 cali, obraz jest wyraźny nawet jak mu się poda 1024x768 Oglądałem na tym filmy zanim nie kupiłem projektora i byłem zadowolony (mój laptop też nie ma tv-out)

--
gs

laptop bez "TV-out" - problem