laptop dell

Data: 2014-04-29 13:14:43
Autor: Piotr Rezmer
laptop dell
tusk, donald tusk pisze:

w moim laptopie dell pod klapkÄ… na spodzie jest tylko jeden bank na
pamięć... pisze na nim DIMM B (DDR2)... pytanie jaką pamięć mogę do
niego włożyć?

Musisz odnaleźć na nalepce na spodniej pokrywie laptopa informację jaki to model i sprawdzić za pomocą wyszukiwarki google jakie pamięci wspiera ten model. Możesz też wyszukać dane laptopa na stronie producenta.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-29 14:08:22
Autor: tusk, donald tusk
laptop dell
ok, w manualu pisze:

Złącze modułu pamięci dwa gniazda SODIMM dostępne dla użytkownika
Pojemność modułu pamięci 512 MB, 1 GB i 2 GB
Typ pamięci 533/667-MHz DDRII SDRAM
(zgodność z układami jednokanałowymi
i dwukanałowymi)
Minimalna pojemność pamięci 512 MB
Maksymalna pojemność pamięci 4 GB

nic mi to nie mówi, może Ktoś powyjaśnia?

Data: 2014-04-29 18:34:27
Autor: jakson
laptop dell
nic mi to nie mówi, może Ktoś powyjaśnia?

Sprawdz "pamieciowe" ograniczenia chipsetu.

laptop dell