laptop dell studio 1555 przegrzewanie

Data: 2011-05-27 20:11:41
Autor: =Marcos=
laptop dell studio 1555 przegrzewanie
Laptop nie jest zakurzony, ma dobrą wentylację (stoi na klockach drewnianych) ;-)
Konfiguracja to Dell Studio 1555 T4200 Karta ATI HD 4570. 3 giga ramu.

Nie wiem jak w Polsce, ale tu i ówdzie za granicą przyjmowali zwroty tych laptopów. W nowych egzemplarzach nie dało się dotknąć touchpada po jakimś czasie normalnej pracy.

Gdzie indziej kazali instalować nowy BIOS (domyślnie sprzedawany BIOS za wolno kręcił wentylatorami).

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-05-28 04:21:35
Autor: Tiber
laptop dell studio 1555 przegrzewanie
Silly, silly =Marcos= nabazgrału:

[...]

Gdy ja pytałem na którejś grupie o to nagrzewanie się kart nVidii, to
też dostałem cynk o przyjmowaniu zwrotów. Że byłem już po gwarancji, to
insza inszość. Czekając na peceta do gier radzę sobie tak:
http://dl.dropbox.com/u/2672151/flipn%C4%85%C5%82em%20laptopa%20teraz%20da%20si%C4%99%20gra%C4%87%20w%20gry%203d.JPG

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-05-28 16:58:02
Autor: LP
laptop dell studio 1555 przegrzewanie

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>

Czekając na peceta do gier radzę sobie tak:
http://dl.dropbox.com/u/2672151/flipn%C4%85%C5%82em%20laptopa%20teraz%20da%20si%C4%99%20gra%C4%87%20w%20gry%203d.JPG

Mam della (używanego najczęściej w czasie wyjazdów do obróbki i magazynowania zdjęć) i zauważyłem spory wzrost temperatur po dodaniu pamięci, więc zainteresowałem się podkładkami pod niego. Fajne robi modecom i logitech, ale to wydatek rzędu 150- 250 zet. Chińskie za 20-30 zł mnie nie interesowały, więc zrobiłem sobie coś takiego:
https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/ChOdzenieDellA?authkey=Gv1sRgCOOI6_rmm_OoPA&feat=directlink
 i jest lepiej (na drugim zdjęciu próbny rozruch pod usb). Kombinuje jeszcze, żeby dodać rozgałęziacz usb i może wykorzystam wiatraki z nieużywanego twin turbo pro z regulacją obrotów;)

--
LP

Data: 2011-05-28 17:33:13
Autor: Archangell
laptop dell studio 1555 przegrzewanie
Mam della (używanego najczęściej w czasie wyjazdów do obróbki i magazynowania zdjęć) i zauważyłem spory wzrost temperatur po dodaniu pamięci

Również odniosłem takie wrażenie, że po dodaniu Ramu te temperatury wzrosły.
Chyba wrócę do pozycji wyjściowej 2 x 1 giga.

Arch

Data: 2011-05-28 19:55:51
Autor: z
LP pisze:
więc zrobiłem sobie coś takiego:
https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/ChOdzenieDellA?authkey=Gv1sRgCOOI6_rmm_OoPA&feat=directlink
Nie do końca widać na tych zdjęciach czy wentylator dmucha czy wyciąga powietrze z laptopa.
Jeśli wyciąga to utrudnia oryginalny przepływ od dołu do tyłu obudowy.
Laptop dalej stoi na małych nóżkach na płaskim.
To już lepiej postawić go z tyłu na 2-3cm nóżkach a powietrze niech hula :-)

PS. Jak już to wzorowałbym się na czymś takim
http://www.cdmania.pl/podstawka-chlodzaca-laptop-aluminium-hub-4port-p-675.html

Data: 2011-05-28 22:31:22
Autor: LP
laptop dell studio 1555 przegrzewanie

Użytkownik "z"
LP pisze:
[...]

Laptop często stoi na czymkolwiek, na łóżku, kolanach czy obrusie i wtedy warto podstawić pod niego coś takiego jak wykombinowałem. Ponieważ wlot do (mojego) della jest po lewej u góry, dlatego wiatrak jest usytuowany niesymetrycznie i oczywiście dmucha a nie wyciąga, chłodząc przy okazji komorę pamięci, która jest poniżej.

Laptop dalej stoi na małych nóżkach na płaskim.
To już lepiej postawić go z tyłu na 2-3cm nóżkach a powietrze niech hula :-)

Nie twierdzę, że to idealne rozwiązanie, wykombinowałem to na chybcika i jak dla mnie na razie wystarczy, generalnie chodziło mi tylko o zaprezentowanie pewnej idei.
Nadal nad tym pracuję i znajduję w tym sporo frajdy.

PS. Jak już to wzorowałbym się na czymś takim
http://www.cdmania.pl/podstawka-chlodzaca-laptop-aluminium-hub-4port-p-675.html

Pracuję nad tym;)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/hwE2BSRsHDgIjQouowcm49HnRvOdVn93TwCo3vKX_I0?feat=directlink

--
LP

Data: 2011-05-28 22:54:14
Autor: z
LP pisze:
  Laptop często stoi na czymkolwiek, na łóżku, kolanach czy obrusie i
wtedy warto podstawić pod niego coś takiego jak wykombinowałem.
Też nad czymś takim myślałem.
Ja bym tą sklejkę dał jako podstawę a nad nią  przestrzeń (gumowe nóżki, wentylator) i nad tym dopiero laptop. Jeszcze to wszystko sprytnie połączyć w jedną całość :-)

Data: 2011-05-29 00:10:06
Autor: LP

LP pisze:
[...]

Sam do tego kiedyś dojdę, więc nie licz na tantiemy!

--
LP

laptop dell studio 1555 przegrzewanie