laptop do Internetu

Data: 2010-11-18 13:04:40
Autor: monter
laptop do Internetu
Podaj namiary, gdzie można kupić te T43 "jak z pudełka", jestem zainteresowany.

Data: 2010-11-18 21:22:41
Autor: bulba008
laptop do Internetu
W dniu 2010-11-18 13:04, monter pisze:
Podaj namiary, gdzie można kupić te T43 "jak z pudełka", jestem
zainteresowany.

Kupilem, jest super, cichy, lekki, mat matryca, wyglada jak nowy. Mozna kupic przy ul. Lakowej w Bydgoszczy w firmie Device, lub przez ich sklep internetowy. Zainstalowany jest WIn XP prof pl z nosnikiem.

Jestem mile zaskoczony jakoscia, mam podobnego Della i HP ale z wolniejszymi prockami, walnalem do nich win 7 ultimate i office 2007 i tez daja rade.

Wszystkie 15" lub 15,4".

Jak ktos potrzebuje wysokiej jakosci laptopa do prac biurowych w terenie i nie tylko polecam, nie kupujcie tego obecnego syfu jaki jest na rynku w granicach od 1500 do 3000, no chyba ze jakis VAIO VPCF12S1E, ale tego mam na biurku tylko do projektow w 3d.

laptop do Internetu