laptop do gier

Data: 2012-01-29 20:43:27
Autor: Pietia
laptop do gier
Pytanie dla zorientowanych. Czy radeon 6630 z intelem i5 w lapku
wystarczą do nowych gier? (BF3, Skyrim).

Muszę zmienić lapka, uparłem sie na della vostro, a to chyba jedyna
karta graf. jaką mają w nich dostepna.

Data: 2012-01-30 15:28:45
Autor: Dedektyf
laptop do gier
W dniu 2012-01-29 20:43, Pietia pisze:
Pytanie dla zorientowanych. Czy radeon 6630 z intelem i5 w lapku
wystarczą do nowych gier? (BF3, Skyrim).

Muszę zmienić lapka, uparłem sie na della vostro,

Jak musisz to musisz, będziesz miał niezbyt długo raczej ...

Data: 2012-02-02 18:12:31
Autor: Pietia
laptop do gier
Dedektyf wrote:

> [...]
>
> Muszę zmienić lapka, uparłem sie na della vostro,

Jak musisz to musisz, będziesz miał niezbyt długo raczej ...

Dlaczego niezbyt długo? Szybkopsujacy się, czy co?

Data: 2012-02-03 10:12:32
Autor: Mirek Ptak
laptop do gier
Dnia 2012-02-02 18:12,  *Pietia* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Mi wprawdzie Vostro 3750 zepsuł się w tydzień po zakupie :), ale serwis był u mnie w domu następnego dnia z nową płytą - od tej pory chodzi jak żyleta :)
Warto wziąć choćby z powodu genialnej gwarancji i serwisu, choć nie spodziewam się kłopotów, bo ten Vostro to pierwsza moja awaria della, a miałem ich już 6 - 2 prywatne i 4 służbowe. IT w firmie też twierdzi, że jakość delli jest bardzo wysoka, a ostatnio nawet się jeszcze poprawiła (choć w firmie bierzemy tylko Latitude)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-02-03 18:56:39
Autor: Pietia
laptop do gier
Mirek Ptak wrote:

> [...]

Warto wziąć choćby z powodu genialnej gwarancji i serwisu, choć nie spodziewam się kłopotów, bo ten Vostro to pierwsza moja awaria della, a miałem ich już 6 - 2 prywatne i 4 służbowe. IT w firmie też twierdzi, że jakość delli jest bardzo wysoka, a ostatnio nawet się jeszcze poprawiła (choć w firmie bierzemy tylko Latitude)

No właśnie m.in. z powodu obsługi gwarancyjnej - podobno niezłej - mi
się spodobał. Dla mnie to tylko do rozrywki ma słuzyć, stąd pytanie czy
ta karta (radek 6630) da radę.

laptop do gier