laptop i lampki

Data: 2012-08-03 15:17:56
Autor: identyfikator: 20040501
laptop i lampki
może mi Kto¶ powiedziec co oznaczaj± te lampki w laptopie:
http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

Data: 2012-08-03 15:32:18
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
laptop i lampki
może mi Kto¶ powiedziec co oznaczaj± te lampki w laptopie:
http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

To samo co na klawiaturze w stacjonarnym?

::F::

Data: 2012-08-03 15:34:40
Autor: Sławek Maculewicz
laptop i lampki
Dnia 03-08-2012 o 15:17:56 identyfikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

może mi Kto¶ powiedziec co oznaczaj± te lampki w laptopie:
http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

Pewnie to, co wszędzie:
NumLock, CapsLock, ScrollLock (lub klawisze kursora...)
--
Brak sygnaturki.

Data: 2012-08-03 17:37:17
Autor: Q
laptop i lampki
może mi Kto¶ powiedziec co oznaczaj± te lampki w laptopie:
http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

Od lewej:
Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock.

Ujawinij sie Animko i przestan zmieniac nicki!

Data: 2012-08-03 17:54:03
Autor: Jawi
laptop i lampki
W dniu 2012-08-03 17:37, Q pisze:
[...]

Jaka znowu Anikma?! Toż to identyfikator! Znany zreszt± z lenistwa jak nikt inny.
Bo jemu się nawet instrukcji od Della D531 ¶ci±gn±ć nie chce. Może czytać nie potrafi? :)

Data: 2012-08-03 18:53:49
Autor: Andy Niwinski
laptop i lampki

"Jawi" <tajny@poufny.pl> schrieb im Newsbeitrag news:501bf420$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-08-03 17:37, Q pisze:
[...]

A po co do tego instrukcja? Do tej pory wszystkie jego pytania klasyfikuj± się do jednego miana: TROLLOWANIE.

Data: 2012-08-04 16:25:47
Autor: Animka
laptop i lampki
W dniu 2012-08-03 17:37, Q pisze:
mo�e mi Kto� powiedziec co oznaczaj� te lampki w laptopie:
http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

Od lewej:
Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock.

Ujawinij sie Animko i przestan zmieniac nicki!

Komu odpisujesz głąbie? Gdzie całość odpowiedzi tamtej osoby?

--
animka

Data: 2012-08-04 19:30:30
Autor: kamil
laptop i lampki
On 04/08/2012 15:25, Animka wrote:
W dniu 2012-08-03 17:37, Q pisze:
[...]

Gołąbie, nie głąbie. Taki ptak.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-08-03 20:06:18
Autor: identyfikator: 20040501
laptop i lampki
dzięki w życiu bym nie wpadł,
a mam jeszcze pytanie o baterię, ile powinna ładować sie dobra bateria do laptopa, 2h to jaki wynik?
ile powinna wytrzymywać naładowana bateria w nieużywanym laptopie?

Data: 2012-08-03 20:47:04
Autor: qwerty
laptop i lampki
Użytkownik "identyfikator: 20040501"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jvh3us$qth$1@node1.news.atman.pl...
a mam jeszcze pytanie o baterię, ile powinna ładować sie dobra bateria do laptopa, 2h to jaki wynik?

Bateria wcale nie powinna się ładować.

laptop i lampki