laptop, ladowanie baterii

Data: 2010-03-24 17:23:17
Autor: tg
laptop, ladowanie baterii
no moze nie do konca jak w temacie ale blisko

pacjentem jest acer 4070, testowane kolejno win7, vista i xp
objawy identyczne - blisko 100% zajetego procesora przez 'system'
process explorer zeznal ze chodzi o DPC, metoda prob i bledow doszedlem ze chodzi o baterie (niestety nie mam zadnej innej
ktora pasowalaby do tego laptopa)

konkretnie - uruchomienie laptopa z podlaczonym zasilaczem i bateria
lub
uruchomienie laptopa z podlaczonym zasilaczem i podlaczenie baterii
po jego uruchomieniu (stopien naladowania baterii nieistotny)

daje 95% obciazenia procesora przez Deferred Procedure Calls pod
wymienionymi windowsami

co ciekawe, odlaczenie i podlaczenie baterii podczas pracy na zasilaczu *zawsze* pomaga i system dziala normalnie (obciazenie przez DPC spada do pojedynczych % co jakis czas)

przy tak leciwym sprzecie nawet inwestycja w baterie nniezbyt ma sens,
zreszta bateria sluzy tylko wlascicielce do przemieszczania sie miedzy
kontaktami, wiec wylaczylem ja w managerze urzadzen i wszystko gra

to tak bardziej na potrzeby archiwum, chyba ze ktos ma jakies uwagi

laptop, ladowanie baterii