laptop: likwidacja błędu "103 charge circuit failu re"

Data: 2010-04-05 02:15:41
Autor: 1634Racine
laptop: likwidacja błędu "103 charge circuit failu re"
jest (znalazlem w  sieci) przepis na likwidację błędu "103 charge circuit failure" [w laptopach,przekroczona liczba cykli ladowania baterii]. Przepis nalezy wykonac 3 razy, resetuje CMOS, ma likwidowac blad.

Mam kłopot z tym przepisem.

1.
"Upewnij się, czy laptop jest całkowicie wyłączony".

OK, upewniłem się.

2.
"Wciśnij klawisz FN na klawiaturze i trzymając go włącz laptopa, po czym naciskaj natychmiast klawisz F11".

wcisnąłem fn, włączyłem laptop, nastepnie natychmiast i wariantowo: puściłem FN/nadal trzymałem FN, w obu przypadkach wcisnalem klawisz f11...

3.
"Laptop powinien się wyłączyć".

.... ale nie wyłącza się.

O co chodzi?
pierwsze podejrzenie, że może jednak nie f11. Więc który? Ale może jednak f11, więc dlaczego przepis nie działa?

Data: 2010-04-05 02:31:39
Autor: 1634Racine
laptop: likwidacja błędu "103 charge circuit f ailure"
1634Racine in news:hpba3s$2717$1bgp.inds.pl
wcisnalem klawisz
f11...

ok, przepis działa - f11 nalezalo przyciskac impulsowo pare razy.

laptop: likwidacja błędu "103 charge circuit failu re"