laptop + monitor vga

Data: 2009-08-08 17:12:26
Autor: Jurij Atarov
laptop + monitor vga
Witam
Czy można pracować na ekranie laptopa + monitorze vga jednocześnie (obraz niezależny), przy dwóch różnych rozdzielczościach?
Założenia - grafika jakaś intelowska zintegrowana, system XP albo 7.

Pozdrawiam!

Data: 2009-08-09 15:47:41
Autor: Tomaszek
laptop + monitor vga
Jurij Atarov pisze:
[...]

Z tego co wiem to nie. Ale może się mylę? Zawsze musisz wybrać źródło sygnału, które w danej chwili jest aktywne
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-09 16:46:31
Autor: Piotrek
laptop + monitor vga
Czy można pracować na ekranie laptopa + monitorze vga jednocześnie (obraz niezależny), przy dwóch różnych rozdzielczościach?
Założenia - grafika jakaś intelowska zintegrowana, system XP albo 7.

oczywiscie ze tak.
szukaj opcji w sofcie od swojego notebooka
soft IBM/Lenovo obsluguje takie cos, wiec mysle ze inne firmy rowniez to maja.
ja od dawna na notebooku tak pracuje i obecnie ciezko mi soebie wyobrazic prace na jednym monitorze.
co do roznuch rozdzielczosci to zaden problem, tworzysz profile i w zaleznosciod tego gdzie sie podlaczasz wystarczy zmienic profil. dodatkowo jak ktos chce moze wybrac sobie zeby glownym ekranem byl np monitor a nie ekran notebooka(wtyedy menu start masz na zew monitorze)
przydatne jak np zew monitora masz calkiem spory i wygodniej na nim pracowac, a wspomagac sie ekranem notebooka

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-11 00:09:17
Autor: Jurij Atarov
laptop + monitor vga
Dzięki za informacje!

Data: 2009-08-14 12:29:35
Autor: Radosław Sokół
laptop + monitor vga
Jurij Atarov pisze:
Czy można pracować na ekranie laptopa + monitorze vga jednocześnie (obraz niezależny), przy dwóch różnych rozdzielczościach?

Bez problemu. Tak się w końcu prowadzi np. prezentacje na
wykładach :)

laptop + monitor vga