laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Data: 2013-08-25 23:27:38
Autor: Tomasz
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
witam

Jestem na urlopie, w rejonie w ktorym aero2 miał działać, ale niema zasięgu. Poradziłem sobie, ale chciałbym jeszcze raz zebrać wnioski razem do kupy, może przy następnych dyskusjach, będziecie linkować do momich przemyśleń.

Zalety Tabletu/laptopa/netbooka z wbudowanym modemem:
nie wystaje, nie trzeba pamiętać aby zabrać.
wady:
kosztuje więcej niż zewnętrzne urządzenie
w zasadzie wymaga drugiej karty sim (czasami wada, czasami zaleta)
za parę lat nie będzie obsługiwał topowych/użytecznych technologii
jest w zasadzie niewymienialny, lub wymiana będzie kosztowna
w wypadku marnego zasięgu, niema nadziei na poprawę. tu jeszcze jedna dygresja. w domu, to się używa kabelka albo wifi, na wyjeździe - właśnie modemu. o ile ktoś używa tylko na działce - fanie. a jak ktoś używa na wczasach, na delegacji.. to?

modem zewnętrzny:
Wady, właściwie jedyna i to nie do końca - wystaje
Zalety: jest tańszy, można go wystawić na kalelku za okno, co w niektórych przypadkach jest jedyną możliwością korzystania z netu, chyba że ktoś woli siedzieć na podwórku słońcu/deszczu z przyciemnionym ekranem, bo bateria trzyma 20 minut.
jest rozwojowy, bo stary można sprzedać, kupić nowy (tak musiałem zrobić jak na rynku pojawiło się aero2)
można go wetknąć w router, może służyć za pendriva.

Wyjście trzecie: wifi router
jak wiadomo wszystkei nowe urządzenia typu tablet, laptop mają wifi, ktrego zasięg i tak jest marny, ale zazwyczaj wystarcza na pokrycie mieszkania. O ile same routery wifi są drogie - znaczy coś koło 200zł, to taki router można zrobić ze starego telefonu. ja akurat starego telefonu nie miałem, więc wykorzystałem sgs2. działa fenomenalnie. telefon stał na oknie gdzie był najlepszy zasięg, a laptop i tablet miały internet po wifi. niestety bez stałego podpięcia do zasilacza w praktyce się nieda, bo telefon wytrzymywał 3 godziny.

reasumując: najlepiej wychodzi router wifi.  pełna wygoda i przystępna cena

ToMasz

PS. Dzisiejszy odcinek sponsorował pakiet 6giga na wakacje.
PSS Musiałem wyjąć z telefonu podstawową kartę sim, ale uruchomiłem na telefonie cSIPsimple (telefon przez internet), na nim numer stacjonarny - na który przekierowałem rozmowy z mojej wyjętej karty sim. Działa

Data: 2013-08-25 23:45:49
Autor: Waldek Godel
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:27:38 +0200, Tomasz napisa(a):

Wyjcie trzecie: wifi router
jak wiadomo wszystkei nowe urzdzenia typu tablet, laptop maj wifi, ktrego zasig i tak jest marny, ale zazwyczaj wystarcza na pokrycie mieszkania. O ile same routery wifi s drogie - znaczy co koo 200z, to taki router mona zrobi ze starego telefonu. ja akurat starego telefonu nie miaem, wic wykorzystaem sgs2. dziaa fenomenalnie. telefon sta na oknie gdzie by najlepszy zasig, a laptop i tablet miay internet po wifi. niestety bez staego podpicia do zasilacza w praktyce si nieda, bo telefon wytrzymywa 3 godziny.

reasumujc: najlepiej wychodzi router wifi.  pena wygoda i przystpna cena

Tak. MiFi - atwo zmieni SIM, atwo zrobi upgrade (zarwno samego Mifi
jak i laptopa), w razie problemw z zasigiem mona zostawi na oknie,
samemu wygodnie siedzc w rodku pomieszczenia

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rzd moe zrobi dla ciebie.

Data: 2013-08-26 01:12:31
Autor: JoteR
"Tomasz" napisał:

[...]

No właśnie - co? Bo używam netbooka z wbudowanym modemem 3g i wetkniętą weń kartą Aero. Na delegacjach, działki nie mam. Generalnie działa, często lepiej, niż hotelowa sieć Wi-Fi, zwłaszcza wieczorami, gdy goście po kolacji zaczynają ciągnąć pornosy. Wówczas nawet internet z Play, dostarczany via telefon sprzęgnięty przez BT jest demonem prędkości ;-)

modem zewnętrzny:
Wady, właściwie jedyna i to nie do końca - wystaje

Lub (szczególnie w przypadku tabletu) dynda na kabelku. Który też trzeba pamiętać zabrać. W przypadku laptopa wolę zaprząc do tego swój telefon, przynajmniej trochę się podładuje.

JoteR

Data: 2013-08-26 09:09:09
Autor: Chris
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
Tomasz nabazgrał(a):

[...]

Mam ZTE MF60, cena właśnie ok 200zł ale zaleta taka że wsadzam do plecaka i mam WiFi do tego działa z każdą siecią, wydaje mi się że dłużej potrzyma na baterii niż tel odpalony jako WiFi no i jest 4x mniejszy niż telefon z funkcją routera.
A... i ciężej go uszkodzić typu zbić ekran.

[...]

Trzeba mieć tel obsługujący 900MHz dla Aero2 a to już raczej nowe maszynki więc tanio nie będzie.

PS. Dzisiejszy odcinek sponsorował pakiet 6giga na wakacje.

Obecnie też mam odpalony :)

Data: 2013-08-26 20:11:04
Autor: animka
W dniu 2013-08-26 09:09, Chris pisze:
[...]

Już cenę podnieśli:
http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-zte+mf60?se=bHi6FrDGYfkusHuNbCS4e8suYNmaiX-8&gclid=CLucqu7am7kCFQgQ3godgnwAJQ

--
animka

Data: 2013-08-27 09:18:17
Autor: Chris
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
animka nabazgrał(a):

[...]

Szukaj na Allegro, z T-M można kupic po 200-220 zł nówki sztuki.

Data: 2013-08-27 21:20:28
Autor: animka
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
W dniu 2013-08-27 09:18, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

[...]

Nie kupię, bo mi juz niepotrzebny.
Na Allegro to zresztą mogą być jakieś felerne.

--
animka

Data: 2013-08-28 08:42:57
Autor: Chris
[...]

Ok..

Na Allegro to zresztą mogą być jakieś felerne.

Uzasadnij ... czym się różnią .. jeden nowy z lokalnego sklepu i drugi nowy z allegro

Data: 2013-08-28 08:46:25
Autor: sqlwiel
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
W dniu 2013-08-28 08:42, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

Na Allegro to zresztą mogą być jakieś felerne.

Uzasadnij ... czym się różnią .. jeden nowy z lokalnego sklepu i drugi
nowy z allegro

Oczywiście, że "mogą być felerne". Podobnie, jak wszędzie.

Odpisze Ci, że nie ma czasu szukać :) podobnie jak mnie na prośbę, o uzasadnienie, że na jdtech są kłamliwe informacje. To Animka. Poza kategoryzacją.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-28 11:07:49
Autor: animka
W dniu 2013-08-28 08:46, sqlwiel pisze:
[...]

Odpowiedzialam Ci.
Dopisałam w swojej pierwszej odpowiedzi.

--
animka

Data: 2013-08-28 11:09:51
Autor: animka
[...]

A do jakiej kategoryzacji Ty się zaliczasz? (Czyżby Murzyn, który nie lubi białych to napisał?).

--
animka

Data: 2013-08-28 11:06:54
Autor: animka
[...]

Nie uzasadnię. Po prostu na allegro zawsze jest większe ryzyko, że się kupi bubel, co nie oznacza, że na allegro nie kupuję.

--
animka

Data: 2013-08-29 09:02:11
Autor: Chris
[...]

ALE PODAJ ARGUMENT CZYM SIĘ RÓŻNI TEN SAM SPRZET W SKLEPIE STACJONARNYM OD TEGO WYSŁANEGO KURIEREM I KUPIONYM PRZEZ INTERNET !!!  TAK CIĘŻKO ZROZUMIEĆ PYTANIE ??

Dodam że oba sprzęty w 99.999999999999% pochodzą od tego samego źródła.

Data: 2013-08-29 09:07:27
Autor: Akarm
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
TAK CIʯKO
ZROZUMIE PYTANIE ??

Ty naprawd jeste idiot.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-08-29 09:18:38
Autor: Chris
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
Akarm nabazgra(a):

W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
TAK CIʯKO
ZROZUMIE PYTANIE ??
Ty naprawd jeste idiot.

Nie wiem czy chcesz mnie obrazi czy po prostu uwaasz to za zbdn konwersacj ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-08-29 11:09:10
Autor: Akarm
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
W dniu 2013-08-29 09:18, Chris pisze:
Akarm nabazgra(a):

W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
TAK CIʯKO
ZROZUMIE PYTANIE ??
Ty naprawd jeste idiot.

Nie wiem czy chcesz mnie obrazi

Po prostu stwierdzam fakt.
Nawet rednio rozgarnity, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tpej chamicy, wie e jakakolwiek prba podjcia dyskusji mija si z celem.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-08-29 11:13:30
Autor: Chris
[...]

A tu mnie obraasz ...

Nawet rednio rozgarnity, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tpej chamicy, wie e jakakolwiek prba podjcia dyskusji mija si z celem.

Ale tu si zgodz :) w sumie popeniem wtop dajc odp...

Data: 2013-08-31 00:13:01
Autor: Santana
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Uytkownik "Akarm"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:521f0fc7$0$1467$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Widz e te nie do koca ogarniasz. Od dawna wiadomo e animka to facet :P

Data: 2013-08-29 09:10:38
Autor: Liwiusz
[...]

Na allegro częściej trafi się na sprzęt refubrished, czy zwrócony od innego kupującego, a informacja na aukcji nie jest wyraźna, albo nie ma jej wcale.

--
Liwiusz

Data: 2013-08-29 09:17:36
Autor: Chris
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
Liwiusz nabazgrał(a):

[...]

To dalej kupuj od zielonych listków na allgro, ja kupuję od firm i nigdy nie miałem problemu.

Data: 2013-08-30 00:46:18
Autor: animka
W dniu 2013-08-29 09:10, Liwiusz pisze:
[...]

Tak to mniej wiecej wygląda.

--
animka

Data: 2013-08-29 09:17:23
Autor: Trybun
[...]

Może być wadliwy, używany itd. po prostu ktoś może chcieć pozbyć się bubla, albo wręcz zapakowana cegła.  Na Allegro może sprzedawać byle łajza bez faktycznego  stałego zameldowania, a więc nienamierzalna, natomiast sklepy internetowe to już w znacznej większości podmioty gospodarcze.
Przyznam szczerze że ja nie kupiłbym nic na Allegro powyżej 100zł. Nawet mimo tego że sprzedawca miałby wystawione super opinie.

Data: 2013-08-29 09:20:03
Autor: Chris
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Jak wyżej ... kupuj od zielonych to miej stracha .. ja kupuję od firm i nie mam z tym problemu. Do tego przy zakupie internetowym masz ustawowo 10dni na zwrot bez podania przyczyny a tego w sklepie stacjonarnym nie ma.

Data: 2013-08-29 09:50:04
Autor: Trybun
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
W dniu 2013-08-29 09:20, Chris pisze:
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Ryzyko zakupienia bubla występuje wszędzie, jednak na Allegro jest ono znacznie większe. I oczywiście nie mam tu na myśli kupowania od firm, gdzie Allegro jest tylko pośrednikiem.
Co mi po takim prawie skoro zareklamowany towar  wróci do mnie z powrotem, z adnotacją "adresat nieznany"?

Data: 2013-08-29 09:59:15
Autor: Chris
[...]

A to firmy tak szybko się składają ? sprzedają parę tysięcy produktów na allegro ale specjalnie dla ciebie zamkną działalność :) można kupować i to bezpiecznie tylko z głową ... wiadomo że np. TV kosztujący wszędzie po ~5000zł i nagle jeden sprzedawca ma go za ~2000zł to nie jest raczej oferta do kupna tylko wałek do tego standardowo płatność przez westernu union bo sprzedawca jest w Angli ale kasę chcę wysłać do rodziny w RPA ... :)

Data: 2013-08-29 19:45:33
Autor: JoteR
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
"Chris" napisał:
..
Przyznam szczerze że ja nie kupiłbym nic na Allegro powyżej 100zł.

Mając do wyboru: kupić [*] coś nawet za pięć złotych na (za przeproszeniem) Allegro czy dać tego piątaka osiedlowemu menelowi - wybrałbym to drugie. Efekt taki sam, a przynajmniej ten osiedlowy zacząłby mi się kłaniać.

[*] kupić - w przypadku (za przeproszeniem) Allegro oznacza to wysłanie w ciemno nieznemu dreśkowi "pieniążków" i pokorne czekanie, aż jaśnie wielmożny pan handlarz "zaksienguje je na kącie" i będzie akurat przechodził koło poczty (wszak zgodnie z prawem ma on 30 dni na sfinalizowanie "tranzakcji"). Przy dużej dozie szczęścia mamy szansę otrzymać nawet coś, co w ogólnych zarysach przypomina towar z oferty. Jakby co - powyższa definicja powstała na podstawie blisko siedmioletniej lektury a.p.a., czyli zacni handlarze mieli w tym swój znaczący udział ;->

[...]

Ale czego nie zrozumiałeś w zdaniu:

Data: 2013-08-31 00:25:41
Autor: Santana
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:521f88c9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl...

"Chris" napisał:
..
[...]

Trochę na allegro kupiłem i nigdy się nie przejechałem. Natomiast kilka razy przejechałem się na "profesjonalnych" hurtowniach komputerowych. Towar spakowany na odpierdol się, dopchnięty kolanem byle wypchnąć z magazynu. A reklamacja przesyłki to droga przez mękę i stracony czas.

Data: 2013-08-31 11:37:12
Autor: JoteR
[OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
"Santana" napisał:

[...]

....oraz pieniądze - bo wszak czas to pieniądz. Czy ta prosta zależność wyjaśnia poniekąd, dlaczego często wolę zostawić parę złotych więcej w okolicznych Komputronikach, który to fakt wywołał taką pianę na pyskach grupowych handlarzy? ;->

JoteR

Data: 2013-09-02 01:51:45
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Sat, 31 Aug 2013 11:37:12 +0200, JoteR napisał(a):

"Santana" napisał:

[...]

Jak sobie przypomnę swoje przeboje z Komputronikiem w porównaniu ze
sprzedawcą z Allegro… To wolę zostawić parę złotych więcej u danych,
konkretnych sprzedawców, niż w Komputroniku.

[ Richard B. Riddick: [about the universe] Had to end sometime.            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]

Data: 2013-09-02 07:24:54
Autor: JoteR
"Przemysław Ryk" napisał:

[...]

Moja uwaga dotyczyła przesyłki oraz ganiania się po mieście i peryferiach z kurierami. Z tego powodu wolę nawet dołożyć parę złotych i przejść się z buta do Komputronika czy inszego Euro, gdzie jak biały człowiek mogę sobie towar obmacać i kupić lub nie.
Moja opinia o sprzedawcach z (za przeproszeniem) Allegro i stosowanych tam formach płatności (przedpłaty w XXI w.? to jakiś relikt z czasów gospodarki niedoboru) jest znana i przytaczane nieliczne wyjątki tylko potwierdzają regułę.

JoteR

Data: 2013-10-16 04:33:29
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Mon, 2 Sep 2013 07:24:54 +0200, JoteR napisał(a):

[...]

O'rly? Bo wiesz - tak patrząc na salon Komputronika np. w Arkadii, to… se
pomacasz. Ladę co najwyżej. :D

[...]

Drobne pytanie - zamawiasz pizzę via net czasami?

[ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej      ]
[ polowie?? A: Wstępna.                     (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]

Data: 2013-10-16 07:31:27
Autor: JoteR
"Przemysław Ryk" napisał:

[...]

Naprawdę? Tobie nie dają pomacać dostępnego lub zarezerwowanego tam uprzednio towaru? Sprawdź, czy nie wisisz w stosownej gablocie ;->
http://www.youtube.com/watch?v=LxjxqgMG6GE
BTW: akurat właśnie w Komputroniku w Arkadii ostatnio kupiłem pendrive nano do samochodowego odtwarzacza. Którą to duperelę nagle albo wywiało z okolicznych idiotmarketów, albo ceniono jak złoto. Kilka kliknięć w tak znienawidzoną przez grupowych handlarzy witrynę pozwoliło mi zlokalizować ten nagle deficytowy towar w zasięgu "z buta". I tak, Lada dała mi go pomacać - uwaga - przed zakupem, tudzież porównać, czy nie będzie wystawał bardziej, niż poprzednio używany. Dlaczego tak usilnie chcesz mnie zniechęcić do tej wygodnej formy zakupów? Ja już za stary jezdem na ruletkę z kotem i workiem.

[...]

Dlaczego mam to robić, skoro mam pizzernię w swoim bloku na parterze?
Daję parę dych dzieciom i (nie wstając z fotela) za chwilę mam ją w rękach. Ciepłą ;->

JoteR

Data: 2013-10-18 01:13:32
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Wed, 16 Oct 2013 07:31:27 +0200, JoteR napisał(a):

[...]

Jedno Ci muszę przyznać - nie rezerwowałem towaru w salonie celem przyjścia
i pomacania. Jeżeli już, to odbierałem tam zanabyte poprzez net klamoty.

[...]

I tak po prostu rozdziabali opakowanie (pendrive'y to AFAIR najczęściej
zabetonowane w tych plastikowych blistrach na amen są) bez żadnej pewności,
że tam ten towar kupisz? Może się coś pozmieniało faktycznie…

[...]

Też bym chciał mieć tak dobrze. ;D

[ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał.                        ]
[                                     (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]

Data: 2013-10-18 14:43:38
Autor: JoteR
"Przemysław Ryk" napisał:

[...]

Zawsze masz możliwość pomacania i zrezygnowania z zakupu.
Za to się do gablotki nie trafia ;->

I tak po prostu rozdziabali opakowanie (pendrive'y to AFAIR najczęściej
zabetonowane w tych plastikowych blistrach na amen są) bez żadnej pewności,
że tam ten towar kupisz? Może się coś pozmieniało faktycznie…

Ten niesłychanie skomplikowany towar był zabetonowany w przezroczystym blistrze. Spokojnie dał się przymierzyć do starego pamięciowtykacza (tm) celem porównania gabarytów. W czasie mierzenia nie zauważyłem żadnych działań, mających na celu odcięcie mnie od drzwi, w razie gdybym chciał prysnąć bez dokonania zakupu. Dla odmiany w Euro rozpakowano i pozwolono mi zanieść do samochodu radioodtwarzacz (oczywiście pod czujnym okiem pracownika, rozpaczliwie pragnącego przy okazji zajarać) celem przymierzenia, czy da się go w ogóle zamontować. Spróbuj to zrobić przy kurierze ;-)

[...]

Parafrazując idiotyczny argument, tak chętnie używany przez przyratuszowe najmimordy na pewnej grupie regionalnej:
"Nie ma obowiązku mieszkać na wsi" ;->

JoteR

Data: 2013-10-27 17:33:42
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Fri, 18 Oct 2013 14:43:38 +0200, JoteR napisał(a):

[...]

Wiesz JoteR - z moją fizjonomią… ;D

[...]

Przymiarka przez plastik, czy faktycznie Ci produkt z owego blistra
wypakowali? :)

[...]

Zależy od gabarytów kuriera… Swoją drogą - na tych jestem cięty jak diabli,
ale czasami trafiają się myślący. Szkoda, że tak rzadko. :(

[...]

To okolice Krasińskiego i Broniewskiego to wieś? :)

[ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak  ]
[ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze.       (Albert Einstein) ]

Data: 2013-10-27 19:38:00
Autor: JoteR
"Przemysław Ryk" napisał:

[...]

Nie wypakowali, bo primo - blister był bezroczysty i nie było potrzeby, secundo - nawet gdyby pomiar przez blister okazał się na tyle niedokładny, że wykluczałby zastosowanie go w odtwarzaczu, to nie wpłynęłoby to na decyzję o zakupie, bo gdybym go nie kupił, to te dwie dychy musiałbym oddać towarzyszce małżonce, a tak przynajmniej miałem dzyndzla, którego zawsze gdzieś wykorzystam. Zresztą skęcasz temat na tory oboczne, bo zacząło się od Twojego stwierdzenia, że w Arkadii niewiele się pomaca z powodu nie ma, a ja przytoczyłem przykład, że akurat tam trafiłem na potrzebną mi rzecz, nieosiągalną w danej chwili w sensownej cenie gdzie indziej na terenie Centrum.

[...]

Ja po przedostatniej ganiance z DPD nazywam ich skurwierami, niezależnie od ich gabarytów.

[...]

Joli-Bor? Według kpawlaka - niewątpliwie tak -;>
Według mnie również, skoro nie masz na dole pizzerii ;->

JoteR

Data: 2013-09-02 09:59:04
Autor: Chris
[OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
JoteR nabazgrał(a):

"Santana" napisał:
[...]

99% sprzętu IT/RTV kupuję w u siebie w firmie albo w okolicznych MM/Saturn ale sporo drobiazgów z innych dziedzin kupuję na allegro i do tej pory się nie przejechałem na tym, czemu ?? bo nie chce mi się jak ostatnio jechać całe miasto po lego dla dziecka stracić przy tym 2h nie licząc benzyny .. wolę dać 15zł za kuriera i mieć to rano następnego dnia do rączek. Tak samo ostatnio kupowałem części do auta gdzie w lokalnym sklepie miałem 2x drożej do tego czas oczekiwania  5dni .. pewnie biorą z allegro bo jest taniej :)

Data: 2013-09-02 09:49:18
Autor: Chris

"Chris" napisał:
.
Przyznam szczerze że ja nie kupiłbym nic na Allegro powyżej 100zł.
Mając do wyboru: kupić [*] coś nawet za pięć złotych na (za

Czemu wycinasz nie moje posty i podajesz że to ja napisałem ??

Jak odpisujesz to cytuj poprawnie.

Data: 2013-09-02 17:12:38
Autor: JoteR
"Chris" napisał:
 .
Przyznam szczerze że ja nie kupiłbym nic na Allegro powyżej 100zł.

Mając do wyboru: kupić [*] coś nawet za pięć złotych na (za

Czemu wycinasz nie moje posty i podajesz że to ja napisałem ??

Odpowiadałem tobie, w dalszej części posta, którą to część właśnie skwapliwie wyciąłeś. A że odniosłem się przy okazji do innej wypowiedzi, stanowiącej fragment twojego śmietnika, bo jesteś za leniwy, żeby ciąć cytaty? Bo taki miałem kaprys, poza tym nie czuję potrzeby wysyłania na grupę dziesiątków postów, skoro mogę skomentować w jednym. Kto umie ogarnąć wątkowanie i wie, do czego służą "ptaszki" (">"), zdoła się połapać.

Jak odpisujesz to cytuj poprawnie.

Że niby mam zostawiać taki śmietnik, jak ty, i wysyłać dziesiątki postów, jak ty? Dziękuję, nie chcę.

JoteR

Data: 2013-09-03 09:26:24
Autor: Chris
[...]

Ja się łapię ale tobie widać stwarza problem poprawne cytowanie...

Jak odpisujesz to cytuj poprawnie.
Że niby mam zostawiać taki śmietnik, jak ty, i wysyłać dziesiątki postów, jak ty? Dziękuję, nie chcę.

No właśnie robisz burdel bo cytujesz teksty i podpisujesz je innymi nickami ....

Data: 2013-08-27 00:55:56
Autor: Maciej Bebenek
Tomasz <twitek4@gazeta.pl> wrote:

reasumując: najlepiej wychodzi router wifi.  pełna wygoda i przystępna cena

Po paru latach praktyki twierdzę, że modem w każdym urządzeniu: i laptopie
i tablecie. Mifi to dodatkowa bateria, kłopot itp. Jedyne odstępstwo za
granicą, z lokalną kartą data, wtedy rolę grają koszty.

Ale ja inny jestem ;-)

Data: 2013-08-27 09:19:20
Autor: Chris
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
Maciej Bebenek nabazgrał(a):

[...]

Masz rację ale czasami ciężko trafić na taki sprzęt a po drugie jeśli jest to cena podskakuje drastycznie.

Data: 2013-08-27 09:26:22
Autor: J.F
Użytkownik "Maciej Bebenek"  napisał w wiadomości
[...]

No ale w Polsce tez przysluguje jedna karta Aero2 na osobe :-)
( ... hm, na dzieci wyrobic sie da ? )

Modem w kazdym urzadzeniu to tez wymog wszystkich standardow we wszystkich urzadzeniach.

A bateria ... dodatkowa to zaleta, choc kablownia sie robi :-)

J.

Data: 2013-08-27 09:45:29
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-08-27 09:26, J.F pisze:

No ale w Polsce tez przysluguje jedna karta Aero2 na osobe :-)
( ... hm, na dzieci wyrobic sie da ? )

babcie, ciocie, mamy, teściowe... Wystarczy.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-27 10:02:22
Autor: Maciej Bebenek
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie bądźmy peweksami, nie chciejmy wszystkiego za darmo. Jakoś w końcu ten
dochód narodowy trzeba wyrobić :-P

Modem w kazdym urzadzeniu to tez wymog wszystkich standardow we wszystkich urzadzeniach.

A bateria ... dodatkowa to zaleta, choc kablownia sie robi :-)

Ja  już ze dwie baterie zewnęrzne załatwiłem w ten sposób, że kabelki
pogubiłem... Czyli formalnie baterie są, ale mało używalne. A w każdej inny
standard podłączenia :-(

Data: 2013-08-27 14:59:01
Autor: J.F
[...]

No, ale pare kart z abonamentem na internet to juz troche wplywa na punkt widzenia :-)

[...]

Tak to jest jak sie nie mysli przed zakupem :-)

Ale ja mialem na mysli raczej zasilacze sieciowe, bo bateria wewnetrzna wiadomo - na dlugo nie starczy i trzeba zasilacz podlaczac.

J.

Data: 2013-08-27 15:53:07
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Ta, próbuj pomyśleć, jak wszystko zamknięte w pięknym lśniącym blistrze :-P

Data: 2013-08-27 22:43:15
Autor: GLaF
laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
Dnia Tue, 27 Aug 2013 09:26:22 +0200, J.F napisa(a):

No ale w Polsce tez przysluguje jedna karta Aero2 na osobe :-)
( ... hm, na dzieci wyrobic sie da ? )

Tylko na penoletnie.

--
GLaF

laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie