laptop za 500zl

Data: 2011-06-17 14:09:24
Autor: Marx
laptop za 500zl
Witam
Potrzebuje zakupić używany laptop i dysponuje budżetem 500zł. Laptop powinien mieć możliwość włożenia przynajmniej 2GB RAM, posiadać WiFi, ekran min. 15 cali. Główne zastosowania są typowo biurowe więc nie jest potrzebna super grafika, ale np 2 rdzenie w procesorze są wskazane.
Allegro przejrzałem, jest tego sporo, ale może macie jakieś konkretne typy (jakieś poleasingowe czy coś)
Marx

Data: 2011-06-17 15:26:13
Autor: G Nowak
laptop za 500zl
[...]

Wystrzegaj sie wiadomych marek, szczegolnie serii z chipem Nvidii. Dobrze jest sprawdzic, czy laptop ma dojscie do radiatora (w celu wyczyszczenia). Nie wiedziec czemu, laptopy z nierozbieralnym chlodzeniem zyja krocej i bardziej im szumia wiatraki.

--
Pozdr

Data: 2011-06-17 18:14:34
Autor: Jacek
laptop za 500zl
Dnia Fri, 17 Jun 2011 15:26:13 +0100, G Nowak napisał(a):

Potrzebuje zakupić używany laptop i dysponuje budżetem 500zł. Laptop powinien mieć możliwo¶ć włożenia przynajmniej 2GB RAM, posiadać WiFi, ekran min. 15 cali. Główne zastosowania s± typowo biurowe więc nie jest potrzebna super grafika, ale np 2 rdzenie w procesorze s± wskazane.
Allegro przejrzałem, jest tego sporo, ale może macie jakie¶ konkretne

[...]

Podaj prosze choc jeden model laptopa, ktory ma, jak to okresliles,
'nierozrbieralne chlodzenie'...

Data: 2011-06-17 19:15:56
Autor: Nex@pl
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-17 18:14, Jacek pisze:
[...]

Toshiba, nie nierozbieralne, a nie dostępne przez klapkę :)

Data: 2011-06-18 02:03:00
Autor: G Nowak
laptop za 500zl
[...]

Wiekszosc nowych nie jest rozbieralna od dolu. W takim wypadku do wyjecia radiatora trzaba uprzednio usunac klawiature, dysk, naped optyczny, panel z guzikami, wyswietlacz, gorna czesc obudowy (razem z touchpadem i innymi podlaczeniami), karte rozszerzen, wzmocnienie pod klawiatura, plyte glowna. Nie kazdemu sie chce siadac na tak dlugo do laptopa wartego 80 funtow.

--
Pozdr

Data: 2011-06-18 05:08:15
Autor: Jacek
laptop za 500zl
Dnia Sat, 18 Jun 2011 02:03:00 +0100, G Nowak napisał(a):

[...]

To trzeba bylo napisac, ze sa modele, w ktorych nie ma mozliwosci
wyczyszczenia chlodzenia poprzez odkrecenie zaslepki, a nie ze sa
nierozbieralne.

Data: 2011-06-18 13:43:40
Autor: G Nowak
laptop za 500zl
[...]

Postawiles sobie cos za punkt honoru? Ok, sa rozbieralne, ale koszt naprawy przewyzsza wartosc sprzetu.

Data: 2011-06-18 15:56:53
Autor: Jacek
laptop za 500zl
Dnia Sat, 18 Jun 2011 13:43:40 +0100, G Nowak napisał(a):

[...]

Dziwne... Ja za wyczyszczenie biore 50zl.

Data: 2011-06-18 16:34:34
Autor: Nex@pl
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-18 15:56, Jacek pisze:
Dnia Sat, 18 Jun 2011 13:43:40 +0100, G Nowak napisał(a):

Dziwne... Ja za wyczyszczenie biore 50zl.

Z rozebraniem płyty głównej i jej wyjęciem?

Data: 2011-06-18 16:38:38
Autor: januszek
laptop za 500zl
Nex@pl napisa?(a):

Z rozebraniem płyty głównej i jej wyjęciem?

Wyjaśnij proszę co masz na myśli pisząc "rozebranie płyty głównej"?

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-06-18 18:54:23
Autor: Irokez
laptop za 500zl
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnivpl4r.5pp.januszekgimli.mierzwiak.com...
Nex@pl napisa?(a):
Z rozebraniem płyty głównej i jej wyjęciem?
Wyjaśnij proszę co masz na myśli pisząc "rozebranie płyty głównej"?

No właśnie też nie spotkałem jeszcze lapa, który potrzebuje wyjęcia mobo do czyszczenia radiatorów.
Albo duża klapa do zciągnięcia, albo rozbieranie klawiatury/palmrest.

--
Irokez

Data: 2011-06-18 18:29:55
Autor: G Nowak
laptop za 500zl
No właśnie też nie spotkałem jeszcze lapa, który potrzebuje wyjęcia
mobo do  czyszczenia radiatorĂłw.
Albo duża klapa do zciągnięcia, albo rozbieranie klawiatury/palmrest.

Ja znam, Sa to min. hp/compaq od czasow dv6000/dv6000, v6000, dell seria studio chyba od 1545, afair nowsze acery. Nie moge podac wiecej gdyz nie pracuje ze sprzetem i rzadko widze nowe modele.

--
Pozdr

Data: 2011-06-18 19:04:53
Autor: m4rkiz
laptop za 500zl
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itil80$o8p$1@news.onet.pl...
[...]

fujitsu i acery tak miewaja o ile pamietam, vaio chyba tez
w kazdym razie juz ladnych kilka musialem rozebrac kompletnie zeby dostac sie
do czegos co rownie dobrze mozna dac za klapka na dwie srubki

Data: 2011-06-19 06:00:48
Autor: Jacek
laptop za 500zl
Dnia Sat, 18 Jun 2011 16:34:34 +0200, Nex@pl napisał(a):

W dniu 2011-06-18 15:56, Jacek pisze:
Dnia Sat, 18 Jun 2011 13:43:40 +0100, G Nowak napisał(a):

Dziwne... Ja za wyczyszczenie biore 50zl.

Z rozebraniem płyty głównej i jej wyjęciem?

Oczywiscie. Taka operacja zajmuje nie cale pol godziny, wiec dajae nam to
100zl/1h. Czy to malo?

Data: 2011-06-19 04:32:42
Autor: januszek
laptop za 500zl
Jacek napisa?(a):

100zl/1h. Czy to malo?

To zależy od ilości takich płaco-godzin w miesiącu ;P

j.

Data: 2011-06-19 09:16:22
Autor: Jacek
laptop za 500zl
Dnia 19 Jun 2011 06:32:42 +0200, januszek napisał(a):

Jacek napisa?(a):

100zl/1h. Czy to malo?

To zależy od ilo¶ci takich płaco-godzin w miesi±cu ;P

j.

Bez sensu jest Twoja wypowiedz.

Data: 2011-06-19 07:52:21
Autor: januszek
laptop za 500zl
Jacek napisa?(a):

[...]

Bez sensu jest Twoja wypowiedz.

Jeśli potrafisz to uzasadij brak sensu, o którym piszesz?

j.

Data: 2011-06-19 12:12:01
Autor: Jacek
laptop za 500zl
Dnia 19 Jun 2011 09:52:21 +0200, januszek napisał(a):

Jacek napisa?(a):

[...]

Bez sensu jest Twoja wypowiedz.

Je¶li potrafisz to uzasadij brak sensu, o którym piszesz?

j.
cytuje Ciebie:
"To zależy od ilo¶ci takich płaco-godzin w miesi±cu ;P"

Cena naprawy (wyczyszczenia ukladu chlodzenia-50zl) nie zalezy od ilosci
naprawianych sztuk.

Data: 2011-06-19 16:13:10
Autor: m4rkiz
laptop za 500zl
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:c23o91ysdc4z$.4h7t6ryyg7f6$.dlg@40tude.net...
cytuje Ciebie:
"To zależy od ilo¶ci takich płaco-godzin w miesi±cu ;P"
Cena naprawy (wyczyszczenia ukladu chlodzenia-50zl) nie zalezy od ilosci
naprawianych sztuk.

no to zasadniczy blad
bo jak cos spieprzysz to doplacasz do interesu, a zeby naprawic musisz
wylozyc wlasna kase zamiast mniej zarobic rozkladajac ryzyko na
wieksza ilosc... niedzielnemu naprawiaczowi jeden nowy spieprzony
laptop pewnie nigdy sie nie zwroci

druga sprawa to to ze przy kilku tygodniowo czlowiek wyrabia sobie
pomagajace w pracy dobre nawyki o ktore trudno przy kilku na rok

wiec jezeli mialbym robic jednego na miesiac za 50 to bedzie to
bardzo malo, natomiast w przypadku 5 dziennie jest to stawka calkiem fajna

Data: 2011-06-19 20:04:43
Autor: januszek
laptop za 500zl
Jacek napisa?(a):

[...]

Cena naprawy (wyczyszczenia ukladu chlodzenia-50zl) nie zalezy od ilosci
naprawianych sztuk.

Gdyby ktoś naprawiał 1 taką sztukę w miesiącu to szybko umarł by z głodu. Nie zgadzasz się z powyższym?

j.

Data: 2011-06-19 22:11:57
Autor: Czarek
laptop za 500zl
On 19-06-2011 22:04, januszek napisał/a:
Jacek napisa?(a):

[...]

Cena naprawy (wyczyszczenia ukladu chlodzenia-50zl) nie zalezy od ilosci
naprawianych sztuk.

Gdyby kto¶ naprawiał 1 tak± sztukę w miesi±cu to szybko umarł by z
głodu. Nie zgadzasz się z powyższym?

A gdzie logika w tym co napisałe¶?
Je¶li by tylko tym się zajmował, to może tak, ale to jest na pewno jedna z wielu rzeczy, które wykonuje.

--
Cz.

Data: 2011-06-19 20:22:25
Autor: januszek
laptop za 500zl
Czarek napisa?(a):

A gdzie logika w tym co napisałeś?

Napisałem, że wynagrodzenie 100 zł/h zależy od ilości takich godzin w miesiącu. Uważasz, że to nielogiczne?

Jeśli by tylko tym się zajmował, to może tak, ale to jest na pewno jedna z wielu rzeczy, które wykonuje.

PrzecieĹĽ nie wiemy czym siÄ™ zajmuje ani z czego siÄ™ utrzymuje.

j.

Data: 2011-06-17 18:55:13
Autor: astro
laptop za 500zl
Marx wrote in <news:imsrc8-k4t.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl>
Potrzebuje zakupić używany laptop i dysponuje budżetem 500zł.

Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-06-18 11:35:22
Autor: ho ho ho
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-17 18:55, astro pisze:

Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).

Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.
pozdro

Data: 2011-06-18 12:07:52
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"ho ho ho" <cybere@gazeta.pl> wrote in message news:ithrh0$3ii$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-06-17 18:55, astro pisze:
Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).
Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.

w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich zaczynajac od T23 i przez T43 i T60 obecnie i z żadnym problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby kto¶ miał potrzebę reballingu w ThinkPadzie a przynajmniej jest to na tyle mało spotykane, że nie obiło mi się o uszy w przeciwieństwie do wspomnianych juz Pavilionów DV i podobnych...

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-18 16:35:21
Autor: Nex@pl
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-18 13:07, X-Man pisze:
[...]

Seria T4x, seria T60 chyba nie ma tych problemów.

Data: 2011-06-18 17:39:59
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message news:4dfcb7b0$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

z tego co wiem to T40/T41 rzeczywiscie miały jak±¶ przypadło¶ć je¶li chodzi o grafikę ale T42 i T43 oraz póĽniejsze modele to pierwsze słyszę tak że nei generalizujmy ThinkPady nie s± idealne ale to naprawdę ¶wietne, wytrzymałe i bezawaryjne sprzęty.

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-18 22:13:34
Autor: ho ho ho
laptop za 500zl
[...]

Zgadzam sie ale mialem pecha i 3 sztuki T40 poszly w pol roku ;-(
Delle nie chca mi sie popsuc ;-)

pozdro

Data: 2011-06-19 13:37:30
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"ho ho ho" <cybere@gazeta.pl> wrote in message news:itj0tk$23h$1inews.gazeta.pl...
[...]
 cóż to był akurat ten padliwy model którego już prawie nie u¶wiadczysz a za te 500zł spokojnie jakiego¶ T43 da sie dostać tak czy inaczej

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-20 08:07:09
Autor: Marx
laptop za 500zl
On 19.06.2011 14:37, X-Man wrote:
[...]

dużo napisane, ale wreszcie padł pierwszy konkretny, dzięki :)
Marx

Data: 2011-06-20 10:41:50
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message news:5j43d8-kjd.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
On 19.06.2011 14:37, X-Man wrote:
[...]

Je¶li trafisz na T42 również polecam tak jak i T60 z grafik± ATI. Oczywi¶cie seria T60 będzie już na 2 rdzeniach ale naprawde w±tpię żeby za 500zł kto¶ oddał...

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-21 11:57:03
Autor: ±ćęłń󶼿
laptop za 500zl
Rzuć jeszcze okiem na serię biznesow± HP Compaq nc......
Przykładowo maj± dobr± klawiaturę.
I system na płycie OEM przy¶l± po telefonie, jakby co.
Do tego serwisówki dostępne w necie.
Ale chyba będziesz musiał parę złotych dołożyć.

-- -- -
pierwszy konkretny

Data: 2011-06-20 08:21:31
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-18 16:35, Nex@pl pisze:

Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.

Seria T4x, seria T60 chyba nie ma tych problemów.

3 sztuki T61 z około 12 używanych w firmie - padnięty układ graficzny, a co najgorsze nie możliwy do przelutowania z uwagi na zastosowany klej, którego nie da się bez uszkodzenia modułu usun±ć.

--
Michał "HoMMeR" Paszek

Data: 2011-06-20 10:40:06
Autor: X-Man
laptop za 500zl
""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote in message news:itmotb$vkk$1news.onet.pl...
[...]

mam w domu 2x T60 + 1x T43 i zero problemów, w T61 mogły by¶ jakie¶ nvidie ja mam we wszystkich ATI i raczej na to bym zwracał ewentualnie uwagę z tym że za 500zł raczej się T61 z nvidi± i tak nie dostanie wiec problem z głowy.

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-26 17:28:12
Autor: Netx
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-20 11:40, X-Man pisze:
mam w domu 2x T60 + 1x T43 i zero problemów, w T61 mogły byś
jakieĹ› nvidie ja mam we wszystkich ATI i raczej na to bym
zwracał ewentualnie uwagę z tym że za 500zł raczej się T61 z
nvidią i tak nie dostanie wiec problem z głowy.

Właśnie przymierzam się do zakupu T60 i mam pytanie czy układ graficzny Intela (pewnie "zintegrowany") jest również bezproblemowy? (bo jak widzę odradzacie nVidię i polecacie ATI ale łatwiej mi dostać z Intelem np. Intel 950)

Data: 2011-06-20 11:37:43
Autor: G Nowak
laptop za 500zl
[...]

Mogldbys zdradzic, czy to Nvidia czy Intel?

--
Pozdr

Data: 2011-06-20 14:01:55
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-20 12:37, G Nowak pisze:

Mogldbys zdradzic, czy to Nvidia czy Intel?

nVidia

--
Michał "HoMMeR" Paszek

Data: 2011-06-26 17:34:56
Autor: Netx
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-18 13:07, X-Man pisze:
w ThinkPadach ? ktĂłrych bo od 6 lat jadÄ™ tylko na nich
zaczynajac od T23 i przez T43 i T60 obecnie i z ĹĽadnym
problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby ktoś miał
potrzebÄ™ reballingu w ThinkPadzie

Rozważam zakup T60 i mam pytanie odnośnie tych T60: jak wykorzystywany jest skaner linii papilarnych - tzn. czy zastępuje wpisywanie hasła przy logowaniu i czy to działa pod WinXP i Win7 (rozważam wgranie Win7 choć nie zdecydowałem jeszcze)? Czy wybór użytkownika (loginu) też się odbywa przez ten czytnik?

laptop za 500zl