laptop za 500zl

Data: 2011-06-17 18:55:13
Autor: astro
laptop za 500zl
Marx wrote in <news:imsrc8-k4t.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl>
Potrzebuje zakupić używany laptop i dysponuje budżetem 500zł.

Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-06-18 11:35:22
Autor: ho ho ho
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-17 18:55, astro pisze:

Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).

Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.
pozdro

Data: 2011-06-18 12:07:52
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"ho ho ho" <cybere@gazeta.pl> wrote in message news:ithrh0$3ii$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-06-17 18:55, astro pisze:
Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).
Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.

w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich zaczynajac od T23 i przez T43 i T60 obecnie i z żadnym problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby ktoś miał potrzebę reballingu w ThinkPadzie a przynajmniej jest to na tyle mało spotykane, że nie obiło mi się o uszy w przeciwieństwie do wspomnianych juz Pavilionów DV i podobnych...

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-18 16:35:21
Autor: Nex@pl
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-18 13:07, X-Man pisze:
[...]

Seria T4x, seria T60 chyba nie ma tych problemów.

Data: 2011-06-18 17:39:59
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message news:4dfcb7b0$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

z tego co wiem to T40/T41 rzeczywiscie miały jakąś przypadłość jeśli chodzi o grafikę ale T42 i T43 oraz późniejsze modele to pierwsze słyszę tak że nei generalizujmy ThinkPady nie są idealne ale to naprawdę świetne, wytrzymałe i bezawaryjne sprzęty.

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-18 22:13:34
Autor: ho ho ho
laptop za 500zl
[...]

Zgadzam sie ale mialem pecha i 3 sztuki T40 poszly w pol roku ;-(
Delle nie chca mi sie popsuc ;-)

pozdro

Data: 2011-06-19 13:37:30
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"ho ho ho" <cybere@gazeta.pl> wrote in message news:itj0tk$23h$1inews.gazeta.pl...
[...]
 cóż to był akurat ten padliwy model którego już prawie nie uświadczysz a za te 500zł spokojnie jakiegoś T43 da sie dostać tak czy inaczej

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-20 08:07:09
Autor: Marx
laptop za 500zl
On 19.06.2011 14:37, X-Man wrote:
[...]

dużo napisane, ale wreszcie padł pierwszy konkretny, dzięki :)
Marx

Data: 2011-06-20 10:41:50
Autor: X-Man
laptop za 500zl
"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message news:5j43d8-kjd.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
On 19.06.2011 14:37, X-Man wrote:
[...]

Jeśli trafisz na T42 również polecam tak jak i T60 z grafiką ATI. Oczywiście seria T60 będzie już na 2 rdzeniach ale naprawde wątpię żeby za 500zł ktoś oddał...

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-21 11:57:03
Autor: ąćęłńóśźż
laptop za 500zl
Rzuć jeszcze okiem na serię biznesową HP Compaq nc......
Przykładowo mają dobrą klawiaturę.
I system na płycie OEM przyślą po telefonie, jakby co.
Do tego serwisówki dostępne w necie.
Ale chyba będziesz musiał parę złotych dołożyć.

-- -- -
pierwszy konkretny

Data: 2011-06-20 08:21:31
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-18 16:35, Nex@pl pisze:

Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.

Seria T4x, seria T60 chyba nie ma tych problemów.

3 sztuki T61 z około 12 używanych w firmie - padnięty układ graficzny, a co najgorsze nie możliwy do przelutowania z uwagi na zastosowany klej, którego nie da się bez uszkodzenia modułu usunąć.

--
Michał "HoMMeR" Paszek

Data: 2011-06-20 10:40:06
Autor: X-Man
laptop za 500zl
""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote in message news:itmotb$vkk$1news.onet.pl...
[...]

mam w domu 2x T60 + 1x T43 i zero problemów, w T61 mogły byś jakieś nvidie ja mam we wszystkich ATI i raczej na to bym zwracał ewentualnie uwagę z tym że za 500zł raczej się T61 z nvidią i tak nie dostanie wiec problem z głowy.

Pzdr
Piotrek

Data: 2011-06-26 17:28:12
Autor: Netx
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-20 11:40, X-Man pisze:
[...]

Właśnie przymierzam się do zakupu T60 i mam pytanie czy układ graficzny Intela (pewnie "zintegrowany") jest również bezproblemowy? (bo jak widzę odradzacie nVidię i polecacie ATI ale łatwiej mi dostać z Intelem np. Intel 950)

Data: 2011-06-20 11:37:43
Autor: G Nowak
laptop za 500zl
[...]

Mogldbys zdradzic, czy to Nvidia czy Intel?

--
Pozdr

Data: 2011-06-20 14:01:55
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-20 12:37, G Nowak pisze:

Mogldbys zdradzic, czy to Nvidia czy Intel?

nVidia

--
Michał "HoMMeR" Paszek

Data: 2011-06-26 17:34:56
Autor: Netx
laptop za 500zl
W dniu 2011-06-18 13:07, X-Man pisze:
w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich
zaczynajac od T23 i przez T43 i T60 obecnie i z Ĺźadnym
problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby ktoś miał
potrzebę reballingu w ThinkPadzie

Rozważam zakup T60 i mam pytanie odnośnie tych T60: jak wykorzystywany jest skaner linii papilarnych - tzn. czy zastępuje wpisywanie hasła przy logowaniu i czy to działa pod WinXP i Win7 (rozważam wgranie Win7 choć nie zdecydowałem jeszcze)? Czy wybór użytkownika (loginu) też się odbywa przez ten czytnik?

laptop za 500zl