laptop - zamiast Dell D630

Data: 2011-07-18 00:37:13
Autor: vissim
laptop - zamiast Dell D630
Witam, Zapytam bo mam dylemat.
Chcialbym zamienic mojego Della D630 na cos bardzie porecznego, bo 2,5 kg
to za duzo, nawet jak sie siedzi na klopie i czyta ;)

Tak sie zastanawiam czy do czytania PDF i RDP/Putty potrzebne mi 14 cali i
czy nie wziasc takiego 12 calowego, na przyklad Asusa 1215 na Atomie.

Czego oczekiwałbym od nowego laptopa, to - matowa matryca i obudowa
- uklad klawiszy jak w Dellu, czyli oddzielone lekko kursory od pozostalych

-
vissim

laptop - zamiast Dell D630