laptopy 17" tylko dla leworecznych?

Data: 2010-10-08 20:47:13
Autor: ToMasz
laptopy 17" tylko dla leworecznych?
Alias Awatar pisze:
Witam
Dlaczego laptopy o matrycy wiekszej niz 15"
produkowne sa wy艂acznie dla ludzi lewor臋cznych?
O ich dostosowaniu do wymaga艅 os贸b lewor臋cznych uznaje po艂o偶enie
g艂adzika, kt贸ry zawsze znajduje sie po lewej stronie od
艣rodka matrycy. Ka偶da osoba praworeczna wola艂a by mie膰 g艂adzik
po prawej stronie od 艣rodka matrycy tak by nie wygina膰 prawej reki w
lew膮 stron臋. Przecie偶 o wiele wygodniej i bardziej ergonomicznie by艂o by
po wpisaniu tekstu obnizyc praw膮 reke troch臋 do g艂adzika niz wygina膰 j膮
do niewygodnej pozycji w lew膮 stron臋.
Mam wrazenie ze producenci laptop贸w to abnegaci, kt贸rzy maja w nosie
wygode uzytkownika. Pytanie tylko czemu klientom to nie przeszkadza i
tylko ja zwracam na to uwag臋?

A.
jak pominiesz klawiatur臋 numeryczn膮, to sie okazuje ze g艂adzik jest na
艣rodku klawiatury....

ToMasz

PS

Dlaczego producenci laptop贸w maj膮 w nosie u偶ytkownik贸w i wciskaj膮 im na
si艂e panoramy? ale chyba tylko ja zwracam na to uwag臋...
:)

Data: 2010-10-08 21:11:05
Autor: Alias Awatar
W dniu 10-10-08 20:47, ToMasz pisze:
Alias Awatar pisze:
[...]

Nie moge jej pomija膰 bo ona jest i z niej korzystam
wi臋c g艂adzik mam po lewej.

G.

Data: 2010-10-08 21:40:31
Autor: Grzexs
laptopy 17" tylko dla leworecznych?
Dlaczego producenci laptop贸w maj膮 w nosie u偶ytkownik贸w i wciskaj膮 im na
si艂e panoramy? ale chyba tylko ja zwracam na to uwag臋...
:)

Ja si臋 podpisuj臋 pod tym obiema r臋kami! Nawet na ekran kwadratowy bym ch臋tnie si臋 za艂apa艂! Albo... czy nie mo偶na by wymy艣li膰 jakiej艣 konstrukcji pracuj膮cej w poziomie i pionie?

No i te b艂yszcz膮ce ekrany!
--
Grzexs

laptopy 17" tylko dla leworecznych?