laptopy z dyskami SSD

Data: 2009-12-03 19:40:07
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
laptopy z dyskami SSD
Test - gdyż w żaden sposób nie mogę odpowiedzieć na ten topic :-/

--
AK

Data: 2009-12-03 23:12:08
Autor: Konrad N.S.
laptopy z dyskami SSD
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf90od$7ch$1news.onet.pl...

Test - gdyż w żaden sposób nie mogę odpowiedzieć na ten topic :-/

testujesz wysylanie odpowiedzi, czy mnie testowe sformatowanie asusa doradzasz?
kupiłem w końcu eee 901. podoba mi się, gabaryty te co chciałem.
ale kupa problemów programowo-systemowych:

- nie moge uruchomić kerio ani nod32, problemy podczas sciagania
- avast blokuje wszystko, nie otwierają się strony, nie ściąga poczty oe - w dwóch moich pozostałych kompach (stacjonarny i eee 1000h wszystko tak samo i działa)
- nie moge zainstalowac i uruchomic gg10 (najnowsza na stronie), dopiero pomoglo sciagniecie z jakiegos magazynu programów starej wersji gg 6.0 - ta ruszyła
- outlook express - chciałem nim przeglądać grupy news (jak na pozostałych kompach), i pojawia się jakiś błąd msinim - nie mogę ściągnąć grup, ani też nie mogę usunąć konta/folderu news

i stąd moje pytanie: co będzie z firmowym oprogramowaniem asus, gdy zrobię format dysków?
format, bo nie chce mi się (ani nawet nie umiem) ponaprawiać wielu wymienionych i niewymienionych probelmów.
myślę wiec nad format c + d i postawieniem winXP od nowa.

czy cale oprogramowanie asusa zniknie? dotyczące baterii, kamery, touchpada, inne? czy moze ono "jest zawsze" na eee901? a moze ono jest razem na płycie która jest w komplecie z kompem?

może ktoś robił reinstalację win na asus eee 901 i powie co było i jak sobie poradził?

a przy okazji:
wymieniam problemy programowe, a sam sprzęt ustawiony obok nowego, raptem trzymiesięcznego asusa eee 1000h jest dużo szybszy: szybciej o 25% ładuje system, szybciej się zamyka, minimalnie szybciej otiera aplikacje. a procesor i pamięć ta sama, jedynie grafiki różne (intel 910 vs 945).
czy bycie szybszym przez 901 to zasługa SSD?

Data: 2009-12-04 01:47:25
Autor: Q
laptopy z dyskami SSD
i stąd moje pytanie: co będzie z firmowym oprogramowaniem asus, gdy zrobię format dysków?

byles w ogole na stronie asusa?
wiesz, producenta sprzetu ktory kupile :P

format, bo nie chce mi się (ani nawet nie umiem) ponaprawiać wielu wymienionych i niewymienionych probelmów.
myślę wiec nad format c + d i postawieniem winXP od nowa.

jak nie radzisz sobie z tamtym, to raczej z tym (format...)
tez se nie poradzisz, bez urazy.

tak czy siak na wszelki wypadek zrob kopie systemu;
jakbys mial np. klopot z aktywacja, czy w ogole...

Data: 2009-12-05 14:22:56
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
laptopy z dyskami SSD
testujesz wysylanie odpowiedzi, czy mnie testowe sformatowanie asusa
doradzasz?

Mialem cuda z wysylaniem postow - juz dziala :-)

kupiłem w końcu eee 901. podoba mi się, gabaryty te co chciałem.
ale kupa problemów programowo-systemowych:

Bo to fajny kurdupel jest!

- nie moge uruchomić kerio ani nod32, problemy podczas sciagania

Nie znaju.

- avast blokuje wszystko, nie otwierają się strony, nie ściąga poczty
oe - w dwóch moich pozostałych kompach (stacjonarny i eee 1000h
wszystko tak samo i działa)

OE nie uzywalem, jakis czas uzywalem MS Outlooka i caly czas uzywam Avasta - bez problemu.

- nie moge zainstalowac i uruchomic gg10 (najnowsza na stronie),
dopiero pomoglo sciagniecie z jakiegos magazynu programów starej
wersji gg 6.0 - ta ruszyła

I dobrze, bo kto uzywa GG firmy GG? ;-)
Ja polece Tlena, reszta poleci inne Mirady i Jabbery.

- outlook express - chciałem nim przeglądać grupy news (jak na
pozostałych kompach), i pojawia się jakiś błąd msinim - nie mogę
ściągnąć grup, ani też nie mogę usunąć konta/folderu news

Nie pomoge - nie mam skonfigurowanego obecnie na nim klienta poczty.

[...]

Jesli odzyskasz z plyty - system wroci do oryginalnego stanu.

czy cale oprogramowanie asusa zniknie? dotyczące baterii, kamery,
touchpada, inne? czy moze ono "jest zawsze" na eee901? a moze ono
jest razem na płycie która jest w komplecie z kompem?

Na to pytanie odpowiedzialem w poscie, ktory mialem wyslac kilka dni temu, a wyslalem dopiero teraz - jest przypiety bezposrendio do watku.

może ktoś robił reinstalację win na asus eee 901 i powie co było i
jak sobie poradził?

XP mozna bardzo pociac nLitem, tak zeby zmiescil sie na tej 4GB partycji, bo wersja dostarczana przez Asusa wrzuca system ze smieciami na pierwsza partycje, a prawie cale Program Files na ta druga.
Caly dodatkowy soft i sterowniki mozna zassac ze strony Asusa, lacznie z tym softem ktory pozwala na przeniesienie Program Files na D:

Do tego wylaczasz przywracanie systemu oraz hibernacje, wymieniasz modul 1GB RAM na 2GB, uzywasz wstrzymania systmeu zamiast hibernacji i wylaczasz swapa na dysku (niech korzysta tylko z ramu).

[...]

Dla mnie 901 specjalnie szybki nie jest, ale z tym FlashFire (czy tam FireFlash - nigdy nie pamietam) zrobila sie ok :-)

Poza tym sprzet ma fajna baterie, ktora przy uzywaniu BT potrafi dobic do 7h :-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

laptopy z dyskami SSD