laptopy z dyskami SSD

Data: 2009-12-05 14:12:09
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
laptopy z dyskami SSD
ponowne instalowanie systemu:
jesli "wyzeruje" sie oba dyski, format ssd C oraz D, to ponownie win
xp lub inny os wgrywany jest z zewnętrznego napędu CD/DVD lub z
pendriva.

a jak "uzupełnia" się po formacie oprogramowanie takie jak:
eee storage, oprogramowanie realteka/karty dziewkowej,
super-hybrid-engine, elantech smart pad, asus update for eee pc,
bttray, autorunoscleaner albo microsofr works?

Na plycie nie ma czystego XP, tylko dokladnie taki, z jakim przychodzi
komputer do uzytkownika.
Nie dostaniesz wiec samego Windowsa, bo caly potrzebny soft bedziesz mial
zainstalowany.

to ostatnie jest dla mnie wazne, bo nie chce "zasmiecic" mlenkich
dyskow 4+8GiB wielkim MS OFFICE, microsoft works wydaje mi sie lepszy
dla tego lapka bo mniejszy...

Nie zawracaj głowy :-)
Ja mam na swoim MSO03 i miejsca nie brakuje.

A moze cale wymienione przeze mnie opogramowanie jest na plycie
cd/dvd z systemem?

Tak i zintegrowane z systemem.
Dla niektórych to plus (reinstalacja odtwarza widok oryginalny), a dla
niektórych minus (jeśli chcesz "pociąć" system jakiś nLitem, to najpierw z
tej płyty musisz wydobyć odpowiednie pliki - da się).

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

laptopy z dyskami SSD