łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!!

Data: 2011-04-07 10:23:35
Autor: jan
łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!!
łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!! od 1921 Śląsk łupiony ,dewastowany niszczony -tak oto polska doprowadziła do ruiny GÓRNY ŚLĄSK!!!!!

Data: 2011-04-07 12:30:49
Autor: mi
On 07.04.2011 12:23,  jan wrote:
łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!! od 1921 Śląsk łupiony ,dewastowany
niszczony -tak oto polska doprowadziła do ruiny GÓRNY ŚLĄSK!!!!!

Za zaborcy germanina było lepiej?! :>

Data: 2011-04-07 03:59:23
Autor: muto2100
On 7 Kwi, 12:30, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
On 07.04.2011 12:23,  jan wrote:

> apy przecz od g rnego l ska!!!!!!!!!! od 1921 l sk upiony ,dewastowany
> niszczony -tak oto polska doprowadzi a do ruiny G RNY L SK!!!!!

Za zaborcy germanina by o lepiej?! :>

Marzeniem    ich  pozostanie   byc     jako  panstwo!    tylko
marzeniem!

Data: 2011-04-07 13:15:54
Autor: mi
On 07.04.2011 12:59, muto2100 wrote:
Marzeniem    ich  pozostanie   byc     jako  panstwo!    tylko
marzeniem!

To jest nierealne geopolitycznie. Na niepodległym Śląsku dość szybko położą łapę Niemcy... a przynajmniej będą się starać pod gładkimi pozorami, bo to oczywiste z punktu widzenia ich interesów.

Śląsk nie jest już taką gratką jak wiek temu, ale to wciąż obszar ich zainteresowania.

Data: 2011-04-07 14:08:44
Autor: Neko
łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!!
Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał

Za zaborcy germanina było lepiej?! :>

Za Hitera mieli lepiej. Zapisywali sie do Gestapo. ;)

Data: 2011-04-07 13:18:46
Autor: Azsxse

Użytkownik " jan" <janonet4-4@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ink3b7$qqs$1inews.gazeta.pl...
łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!! od 1921 Śląsk łupiony ,dewastowany
niszczony -tak oto polska doprowadziła do ruiny GÓRNY ŚLĄSK!!!!!

A co z Dolnym?

AAA

Data: 2011-04-07 05:11:59
Autor: muto2100
On 7 Kwi, 13:18, "Azsxse" <az...@firstunit.cz> wrote:
Użytkownik " jan" <janonet...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ink3b7$qqs$1inews.gazeta.pl...

> łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!! od 1921 Śląsk łupiony ,dewastowany
> niszczony -tak oto polska doprowadziła do ruiny GÓRNY ŚLĄSK!!!!!

A co z Dolnym?

AAA

tu   nikt   niemysli   o  zadnym    idiotctwie!

Data: 2011-04-07 13:22:50
Autor: mi
łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!!
On 07.04.2011 13:18, Azsxse wrote:
A co z Dolnym?

Po co toczyć szeroką ofensywę jeśli można się skupić na jednym wybranym froncie?! Przecież gdy "padnie" Górny Śląsk to następnym, łatwym już celem, będzie Dolny Sląsk.

Ludzie mali widzą tylko to co się dzieje i nie dostrzegają rzeczywistych celów.

mi

Data: 2011-04-07 13:29:36
Autor: Azsxse

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ink6q9$nb5$2news.onet.pl...
[...]

Rozszerz więc nam te horyzonty o wszystkowiedzący.

AAA

Data: 2011-04-07 13:33:23
Autor: mi
On 07.04.2011 13:29, Azsxse wrote:
Rozszerz więc nam te horyzonty o wszystkowiedzący.

Jeśli ktoś jest na tyle naiwny, że nie dostrzega prawideł rządzących historią i polityką to co mogę zrobić?

W XIX i XX państwa rywalizowały, wspierały ruchy separatystyczne... aż nagle nastał magiczny XXI wiek i nikt już nie wspiera separatystów. Magia!

mi

łapy przecz od górnego śląska!!!!!!!!!!