laser kolor tani w eksploatacji

Data: 2009-03-25 11:32:32
Autor: szerszen
laser kolor tani w eksploatacji
musze kupic do firmy niedroga kolorowa laserowa drukarke jak najtansza w eksploatacji, oczywiscie w miare niezawodna :)

tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery doradza hp2600 juz ciezko dostepny albo 3600, przegladajac to co jest z hp widze ze tonery w podobnej cenie i wydajnosci ma np 1515

ale tak sobie pomyslalem ze moze ktos niedawno robil to samo i podpowie do jakich wnioskow doszedl

drukarka do drukowania glownie pism, takze to jak realistycznie drukuje zdjecia nie jest najwazniejsze, ma byc stosunkowo tania w zakupie i napewno w eksploatacji

dzieki i pozdrawiam

Data: 2009-03-25 12:04:32
Autor: freewolny

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gqd188$5a0$1news.task.gda.pl...
tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery doradza hp2600 juz ciezko dostepny

Canon LBP5100 to ta sama hp2605(nawet tonery pasują, ale hp krzyczy, ze toner nieoryginalny) z odrobinę tańszymi tonerami.

Damian

Data: 2009-03-25 12:18:20
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
laser kolor tani w eksploatacji
On Wed, 25 Mar 2009 11:32:32 +0100, "szerszen" <szerszen@tlen.pl>
wrote:

tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery doradza hp2600 juz ciezko dostepny albo 3600, przegladajac to co jest z hp widze ze tonery w podobnej cenie i wydajnosci ma np 1515

2600 sobie odpuść. Po 20-30 tysiacach stron zacznie brudzić i
własciwie jesty do wywalenia. Serwisowanei pomaga na 1-2-3 tysiące
stron i od nowa jest problem. 2 Samsungi CLP510 (ale był 2 razy
większy niż HP 2600) działają za to bezproblemowo juz prawie 4 lata
mając po 60-80 tysiecy na liczniku. Firma dostarczająca mi sprzęt też
takiej używa tylko w wersji z printserwerem wbudowanym - ja kupiłem
bez bo miałem 2 sztuki zewnętrznych w poprzednimi drukarkami.

Zdrówko

Data: 2009-03-25 12:24:42
Autor: Jan Werbiński
wrote:

[...]

Czy te drukarki mają wymienne kartdridże z bębnami, czy bęben na stałe? Da się sypać toner za 20 zł?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-25 12:33:05
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
laser kolor tani w eksploatacji
On Wed, 25 Mar 2009 12:24:42 +0100, Jan Werbiński
<janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote:

Czy te drukarki mają wymienne kartdridże z bębnami, czy bęben na stałe? Da się sypać toner za 20 zł?

2600 ma bębny w kartridżach. Samsung ma oddzielny. 2600 ma chpa w
każdym kartridżu - trezb to obchodzi. Samsung - nie pamiętam a nie mam
pod ręką tonera.

Zdrówko

Data: 2009-03-25 13:03:20
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:hg5ks49vdo4mog5ldlqnrkl4oepgvg6i5a4ax.com...
[...]

Nie widzę nigdzie HP 2600, a na Allegro jest to drukarka atramentowa. http://www.allegro.pl/item591665804_hp_business_inkjet_2600_dn_format_a3_fak_vat.html
Nie chcę atramentu, tylko laser!!!

Data: 2009-03-25 13:06:49
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
laser kolor tani w eksploatacji
On Wed, 25 Mar 2009 13:03:20 +0100, Jan Werbiński

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Home.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&prodSeriesId=446153&lang=pl&cc=pl

Zdrówko

Data: 2009-03-26 09:03:41
Autor: nom
[...]

A przez te 60-80 tys. bęben był wymieniany, bo samsung podaje, że jegożywotność to 24 tys. w czerni i 8 tys. w kolorze, a cena bębna 500zł = cenie nowej drukarki. :-)

Data: 2009-03-26 11:34:53
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
laser kolor tani w eksploatacji
On Thu, 26 Mar 2009 09:03:41 +0100, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote:

A przez te 60-80 tys. bęben był wymieniany, bo samsung podaje, że jegożywotność to 24 tys. w czerni i 8 tys. w kolorze, a cena bębna 500zł = cenie nowej drukarki. :-)

Wymieniałem w jednej po ~60 tysiącach. W drugiej jeszcze nei ma
potrzeby a też ma na liczniku koło 60 tysiecy. Druk to głownei
czarno-białe rzeczy, kolor oceniam na kilka procent wydruków.

Zdrówko

Data: 2009-03-25 16:42:43
Autor: MC
[...]

Tane w eksploatacji są oczywiście Kyocery. Zarówno mono jak i kolorowe.

tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery doradza hp2600

2600 to jeden z najgorszych kolorowych laserów w historii hp.

juz ciezko dostepny albo 3600, przegladajac to co jest z hp widze ze tonery w podobnej cenie i wydajnosci ma np 1515

1515 już też jest w oryginalnej, Canonowskiej postaci.

[...]

Te dwa ostatnie postulaty są ze sobą sprzeczne.

Data: 2009-04-03 14:04:28
Autor: szerszen

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:gqdj8v$141$1node2.news.atman.pl...

Tane w eksploatacji są oczywiście Kyocery. Zarówno mono jak i kolorowe.

:) no i sie zdecydowalem na kyocere fs-c5100dn, co prawda kosztowala troche ponad 2000, ale plasowala sie w srod tanszych, a pozatym ma siec i duplex

laser kolor tani w eksploatacji