laser mono - dupleks sprzetowy

Data: 2010-04-20 18:36:45
Autor: gogo
laser mono - dupleks sprzetowy
On 2010-04-20 13:56, gogo wrote:
Potrzebuje kolejną drukarke laserową.

Po namyśle to w gre wchodzi też drukarka używana.
Tylko gdzie kupić żeby sie nie naciąć.

Data: 2010-04-20 22:00:21
Autor: zen3x
On 2010-04-20 13:56, gogo wrote:

> Potrzebuje kolejną drukarke laserową.

Po namyśle to w gre wchodzi też drukarka używana.
Tylko gdzie kupić żeby sie nie naciąć.

z używanych i dobry drukarek np. lexmark optra T610dn - toner na 26
tys wydruków, T614dn - (na jednym tonerze 30 tys wyd, cpu 300Mhz),
T640dn -(21 tys wyd, cpu 400Mhz). z pełnymi tonerami w bardzo
rozbudowanych konfiguracjach są na allegro do 500zł. To są duże,
wydajne o dużych możliwościach rozbudowy drukarki. Mniejsze modele,
również z duplexem np. t430dn - (cpu 366Mhz, toner 12 tyś), E350D

sam używam t610dn plus kilka dodatkowych elementów (podajnik,
sortownik, zszywacz). Do druku pdf używam  Ghostscript + gsview i pdf,
ps drukują się bardzo szybko

Data: 2010-04-21 07:28:59
Autor: Andrzej S.
zen3x pisze:

sam używam t610dn plus kilka dodatkowych elementów (podajnik,
sortownik, zszywacz). Do druku pdf używam  Ghostscript + gsview i pdf,
ps drukują się bardzo szybko

Podlacze sie - mozesz wskazac gdzies (Allegro?) te dodatkowe elementy?

Rozumiem, ze drukujesz duzo i skomplikowanie, a ja mam o Lexmarkach
zle zdanie (w porównaniu z maszynami HP). Czy taki zestaw uruchomiony
na jakies godziny nie potknie sie ani o kartke?

pozdro
--
A S

Data: 2010-04-20 23:47:51
Autor: zen3x
On 21 Kwi, 07:28, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:
zen3x pisze:

> [...]

zle zdanie (w porównaniu z maszynami HP). Czy taki zestaw uruchomiony
na jakies godziny nie potknie sie ani o kartke?

Osobiście nikomu nie proponuje drukarek HP. Dodatkowe elementy np. do
modeli od t620 w górę są podajniki, moduł scanera i faxu, dostępne są
sortowniki, zszywacz kupiłem kilka lat temu na ebay.de.

Data: 2010-04-21 09:30:31
Autor: Andrzej S.
zen3x pisze:

Osobiście nikomu nie proponuje drukarek HP. Dodatkowe elementy np. do
modeli od t620 w górę są podajniki, moduł scanera i faxu, dostępne są
sortowniki, zszywacz kupiłem kilka lat temu na ebay.de.

Mam zupelnie inne obserwacje. W Lexmarku niby OK,
ale do momentu zaciecia, który _musi_ sie zdarzyc.
Mam HP4050 i HP4100 i papier idzie po prostu niezawodnie.
Sa to stare HP (mozliwe ze juz dzis takich nie robia ...), z
okresowo wymienianymi rolkami podajnika, co kosztuje bodajze 7 zl.

Mozliwe ze otoczysz sie dupleksami, sortownikami czy czym
tam jeszcze i sama procedura jest mniej podatna na bledy.
Temu pytam o to doposazenie, bo interesuje sie warsztatem,
gdy przychodze wieczorem a tu lezy kilkaset gotowych broszur :-)

Drukuje 1000 stron, odwracam, wkladam do podajnika
i zawsze mam to co trzeba. Od Lexmarków (i Oki) niestety
nie mozna bylo odejsc, gdy jedno potkniecie niweczy wszystko.

Wspominales tez o tonerze na iles tam tysiecy stron.
A ile stron ma sloik z tonerem, który mam na półce?

pozdro
--
A S

Data: 2010-04-21 10:32:16
Autor: zen3x
On 21 Kwi, 09:30, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:
zen3x pisze:

> [...]

Wspominales tez o tonerze na iles tam tysiecy stron.
A ile stron ma sloik z tonerem, który mam na półce?

Jest na zero stron, bo już wszystko dosypałeś do swoich drukarek.

laser mono - dupleks sprzetowy