laserowa mysz na czarnym stole.

Data: 2016-02-22 05:54:08
Autor: Bolko
laserowa mysz na czarnym stole.
Roczna mysz laserow± HP na czarnym stole czasami szaleje.
Co robię Ľle że lepiej mi się pracuje touchpadem niż z mysz± która jest do tego dedykowana.
Czarny stół jest problemem czy z mysza kwestia?

Data: 2016-02-22 18:15:20
Autor: JaNus
laserowa mysz na czarnym stole.
W dniu 2016-02-22 o 14:54, Bolko pisze:
Roczna mysz laserowÄ… HP na czarnym stole czasami szaleje. Co robiÄ™
Ĺşle ĹĽe lepiej mi siÄ™ pracuje touchpadem niĹĽ z myszÄ… ktĂłra jest do
tego dedykowana. Czarny stół jest problemem czy z mysza kwestia?

Winne mogą być różne rzeczy, multum. No ale jeśli sam podejrzewasz, że to kwestia podłoża, no to popróbuj dać jakąś podkładkę, choćby kartkę papieru.
A jeśli coś tam wskazuje na samą mysz, to podaj, co to za model, będzie łatwiej "konsultować". Np moja bezprzewodowa zaczyna fiksować, gdy ma słabą baterię.

Dobre rady nic nie kosztujÄ…

    i przewaĹĽnie warte sÄ…
                 swojej... ceny!

Data: 2016-02-22 18:54:37
Autor: PiteR
Bolko pisze tak:

Roczna mysz laserow± HP na czarnym stole czasami szaleje.
Co robię Ľle że lepiej mi się pracuje touchpadem niż z mysz± która jest do tego dedykowana.
Czarny stół jest problemem czy z mysza kwestia?

S± myszy co nie chodz± na czarnym, s± co nie chodz± na dżinsach
i s± które chodz± na wszystkim oprócz lustra.

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-02-23 00:35:04
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 18:55:02 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
Bolko pisze tak:

> [...]
i s± które chodz± na wszystkim oprócz lustra.

takie ustrojstwo :
http://www.ceneo.pl/30688353
Nie najtańsza kupiona w media jaki¶ rok temu generalnie nie używana.
Ale ostatnio chciałem co¶ porysować i wychodzi że touchpad jest lepszy Stół mam czarny i taki ma zostać.

Jak kupić żeby móc w paincie narysować prost± linie?
Na co zwrócić uwagę?

Data: 2016-02-23 10:10:05
Autor: z
W dniu 2016-02-23 o 09:35, Bolko pisze:

Stół mam czarny i taki ma zostać.

Czy ten stół ma fakturę i czy jest błyszcz±cy?
Twoja mysz jest z tych tanich i na konkretnym podłożu może sobie gorzej radzić niż jaki¶  laser za 130 zł.

Niby po co przepłacać jak działa. A jednak czasem warto.

Sprawdzałe¶ na zwykłej kartce papieru?

Data: 2016-02-23 04:12:21
Autor: Bolko
W dniu wtorek, 23 lutego 2016 10:10:23 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2016-02-23 o 09:35, Bolko pisze:

> Stół mam czarny i taki ma zostać.

Czy ten stół ma fakturę i czy jest błyszcz±cy?
Niestety tak  czyli ma fakturę i jest błyszcz±cy

Sprawdzałe¶ na zwykłej kartce papieru?

niestety działa bo tak kupiłbym now±.
Ja wiem że wystarczy tylko karta papieru ale to kolejny grzmot na stole :(

Data: 2016-02-23 14:07:28
Autor: Adam
W dniu 2016-02-23 o 13:12, Bolko pisze:
[...]

Ale wystarczy jedna kartka - nie musisz kła¶ć od razu całej ryzy czy kartonu ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-02-23 14:42:56
Autor: z
laserowa mysz na czarnym stole.
W dniu 2016-02-23 o 13:12, Bolko pisze:
niestety działa bo tak kupiłbym now±.
Ja wiem że wystarczy tylko karta papieru ale to kolejny grzmot na stole :(

Przez jaki¶ czas miałem przyklejony do blatu odpowiedniej wielko¶ci karton :-) wiem że się zużywa po jakim¶ czasie ale to było najlepsze rozwi±zanie. Kiedy zmieniłem myszkę na droższ± ;-) to ta faktura blatu przestała przeszkadzać.

Data: 2016-02-23 11:20:57
Autor: m
On 23.02.2016 10:10, z wrote:
[...]

Z mojego do¶wiadczenia - szukałem myszy która chodzi wszędzie, ale
priorytetem była po¶ciel. Tylko jakie¶ najtańsze tracery czy a4techy z
MM, na zwijanym kablu koniecznie (żeby była szansa że się co¶ zepsuje)
spełniały to kryterium. Wszystkie inne, im droższe, tym mniej
po¶cielowo-uniwersalne,

p. m.

Data: 2016-02-23 12:05:27
Autor: ±ćęłń󶼿
laserowa mysz na czarnym stole.
Mam HP (Wireless) x5000 i pracuje na wszystkim jak do tej pory.
Aczkolwiek nie cierpię tej bezdusznej łechtaczki HP zamiast tradycyjnego z oporem kółka, skoro jeste¶my akurat przy łóżku ;-)

-- -- -

Data: 2016-02-23 12:23:40
Autor: z
W dniu 2016-02-23 o 11:20, m pisze:

[...]

M705 - Logitech
Działa na wszystkim tak że da się używać.
Nie sprawdzałem tylko na szkle.

Data: 2016-02-23 13:44:17
Autor: Chris
W dniu 2016-02-23 o 12:23, z pisze:
[...]

Mam jako drug± i potwierdzam że działa wszędzie do tego ergonomiczna jak dla mnie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2016-02-25 23:22:26
Autor: Marsjanin
laserowa mysz na czarnym stole.
Dnia Tue, 23 Feb 2016 00:35:04 -0800, Bolko napisał(a):

Jak kupić żeby móc w paincie narysować prostą linie?

Do prostej linii najlepiej użyć krawędzi touchpada. Albo kupić kulkowy trackball, wyjąć kulkę i kręcić jedną z rolek. Albo rysować klawiaturą. :)

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2016-02-22 19:02:42
Autor: z
[...]

Oprócz tematu faktury podłoża zdarzyło mi się zabrudzić diodę lasera. Paproch, włos...
Mysz która działała idealnie na wszystkim zaczęła głupieć (lagować) spowalniać ruch w poziomie...
Po przeczyszczeniu wacikiem do uszu wszystko wróciło do normy.
Wymieniałem baterie, instalowałem sterowniki, wylewałem pomyje na aktualizacje windowsa ... :)

PS. Nie mam aż takiego chlewu na biurku. Może od używania na po¶cieli? :-)

Data: 2016-02-22 20:30:07
Autor: ±ćęłń󶼿
laserowa mysz na czarnym stole.
Z głowy?

-- -- -
włos

Data: 2016-02-23 02:16:26
Autor: Marsjanin
laserowa mysz na czarnym stole.
Dnia Mon, 22 Feb 2016 20:30:07 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Z głowy?

Niektórzy mają koty, a kocie kłaki są z reguły cienkie i są wszędzie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

laserowa mysz na czarnym stole.