laserowa mysz na czarnym stole.

Data: 2016-02-22 19:02:42
Autor: z
laserowa mysz na czarnym stole.
W dniu 2016-02-22 o 14:54, Bolko pisze:
Roczna mysz laserow± HP na czarnym stole czasami szaleje.
Co robię Ľle że lepiej mi się pracuje touchpadem niż z mysz±
która jest do tego dedykowana.
Czarny stół jest problemem czy z mysza kwestia?

Oprócz tematu faktury podłoża zdarzyło mi się zabrudzić diodę lasera. Paproch, włos...
Mysz która działała idealnie na wszystkim zaczęła głupieć (lagować) spowalniać ruch w poziomie...
Po przeczyszczeniu wacikiem do uszu wszystko wróciło do normy.
Wymieniałem baterie, instalowałem sterowniki, wylewałem pomyje na aktualizacje windowsa ... :)

PS. Nie mam aż takiego chlewu na biurku. Może od używania na po¶cieli? :-)

Data: 2016-02-22 20:30:07
Autor: ±ćęłń󶼿
laserowa mysz na czarnym stole.
Z głowy?

-- -- -
włos

Data: 2016-02-23 02:16:26
Autor: Marsjanin
laserowa mysz na czarnym stole.
Dnia Mon, 22 Feb 2016 20:30:07 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Z głowy?

Niektórzy mają koty, a kocie kłaki są z reguły cienkie i są wszędzie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

laserowa mysz na czarnym stole.