łask F-16

Data: 2009-04-28 06:27:06
Autor: vrinx
łask F-16
Czy aktualnie stacjonują jeszcze F-16 w Łasku.?
Czy jest jakaś dobra por/godzina any je moża było podpatrzyć jak
startują / ląduje?

Data: 2009-04-28 19:11:32
Autor: KZ
łask F-16
vrinx wrote:
Czy aktualnie stacjonują jeszcze F-16 w Łasku.?

Dlaczego jeszcze ? Raczej już... Stacjonują jak najbardziej, dzisiaj jedna z Łasku była na EPWA z rana...

Czy jest jakaś dobra por/godzina any je moża było podpatrzyć jak
startują / ląduje?

Zajrzyj do AUP jak są rezerwacje...

KZ

Data: 2009-04-29 00:43:57
Autor: vrinx
łask F-16
On 28 Kwi, 19:11, "KZ" <nie...@adresu.com.pl> wrote:
vrinx wrote:
> [...]

Łasku była na EPWA z rana...

> Czy jest jakaś dobra por/godzina any je moża było podpatrzyć jak

możesz laikowi wyjaśnić co to znaczy AUP i gdzie to jest, wyszukałem
co nieco ale nie moge znaleźć tej listy....

Data: 2009-04-30 10:12:54
Autor: Michał Grzelak
łask F-16
vrinx pisze:

możesz laikowi wyjaśnić co to znaczy AUP i gdzie to jest, wyszukałem
co nieco ale nie moge znaleźć tej listy....

Tutaj jest aktualny:
http://www.amc.pansa.pl/aup.php

a tutaj planowany na jutro:
http://www.amc.pansa.pl/aup.php?aup_rodz=aup_jutro

zaś tutaj wizualizacja na mapce poglądowej:
http://www.amc.pansa.pl/?lang=_pl&top_menu=top_amc&left_menu=menu_amc&opis=amc_format_aup

trzeba kliknąć
MAPY - Elementy przestrzeni/AUP

Pozdrawiam
M..M

Data: 2009-04-30 03:30:33
Autor: vrinx
łask F-16
On 30 Kwi, 10:12, Michał Grzelak <mmgrze...@poczta.onet.pl> wrote:
vrinx pisze:

> możesz laikowi wyjaśnić co to znaczy AUP i gdzie to jest, wyszukałem
> co nieco ale nie moge znaleźć tej listy....

> [...]

wielkie dzieki Michał za info i wyrozumiałość ;-) .... już myslałem,
że każdy oleje takie pytanie ... ale mam jeszcze jedno: jak po tych
symbolach znaleźć lotnisko Łask i F-16 to za cholere nie wiem...

Data: 2009-04-30 12:08:19
Autor: adarek07
łask F-16
vrinx wrote:
  > wielkie dzieki Michał za info i wyrozumiałość ;-) .... już myslałem,
że każdy oleje takie pytanie ... ale mam jeszcze jedno: jak po tych
symbolach znaleźć lotnisko Łask i F-16 to za cholere nie wiem...

Lask to EPLK.

Pozdr,
Darek.

Data: 2009-04-30 12:45:08
Autor: Inead
łask F-16

wielkie dzieki Michał za info i wyrozumiałość ;-) .... już myslałem,
że każdy oleje takie pytanie ... ale mam jeszcze jedno: jak po tych
symbolach znaleźć lotnisko Łask i F-16 to za cholere nie wiem...

Potrzebujesz mapy

Data: 2009-04-30 20:27:55
Autor: Sqeeb
łask F-16
On Thu, 30 Apr 2009 03:30:33 -0700 (PDT)
vrinx <arturs1974@gmail.com> wrote:

wielkie dzieki Michał za info i wyrozumiałość ;-) .... już myslałem,
że każdy oleje takie pytanie ... ale mam jeszcze jedno: jak po tych
symbolach znaleźć lotnisko Łask i F-16 to za cholere nie wiem...

Wiem, że już Ci pomogli, ale gdybyś szukał to kody ICAO dla naszych
lotnisk masz tutaj -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_porty_lotnicze

A jak się poczyta ten AUP troche dłużej niż 3 minuty to można sporo rzeczy
zauważyć. Tam nawet jest w "Uwagach" napisane jakie maszyny w danej części
przestrzeni mają latać i w jakich +/- godzinach.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-29 01:57:40
Autor: vrinx
łask F-16
vrinx wrote:
> [...]

Łasku była na EPWA z rana...

> Czy jest jakaś dobra por/godzina any je moża było podpatrzyć jak

dzieki za info.... mozesz napoisać laikowi gdzie znajde takie
rezerwacje i gdzie moge pocztać jak to odczytywac?

vrinx

Data: 2009-04-30 20:33:25
Autor: KZ
łask F-16
vrinx wrote:

dzieki za info.... mozesz napoisać laikowi gdzie znajde takie
rezerwacje i gdzie moge pocztać jak to odczytywac?

vrinx

Już dostałeś info - rezerwację są na poszczególne strefy i oczywiście to nie znaczy że na pewno się pojawią...Ale jeśli mieszkasz niedaleko Łaska to jeżeli są rezerwacje na F-16 dla EPLK to prawdopodobieństwo że będą latać jest spore i możesz się przejechać..
Zwróć jeszcze uwagę że godziny w AUP są zulu.

KZ

Data: 2009-04-29 08:38:21
Autor: placebo
łask F-16
podobno już tylko jeden został bo reszte myszy zjadły

Data: 2009-04-29 09:28:49
Autor: Marex
łask F-16
placebo <tomekd@tkdami.net> napisał(a):
podobno już tylko jeden został bo reszte myszy zjadły

    W ostatnich dniach nawet latają, pogoda wszak nienaganna no i norma paliwa nadeszła. Ale nie widziałem jeszcze na razie więcej  w górze niż  2 sztuki. Więc chyba nader oszczędnie...

--

łask F-16