last.fm, facebook,twiter, sky.tv, zune na xboxie....

Data: 2009-11-18 17:58:29
Autor: doslaw
last.fm, facebook,twiter, sky.tv, zune na xboxie....
tylko, kurde, czemu nie działa?

no, facebook dziala w podstawowej swojej funkcji, twitter ponoc tez (chociaz na fb wpisy sa widoczne jak z fb, nie ma tego zaznaczone, ze z twittera)
ale tu sie konczy fajnosc tego

last.fm mimo, ze jest u nas dystrybuowane, to na xboxie jest oczywiscie zły region (i to po IP sprawdzany chyba, bo ja mam wszystko jako UK porobione)
w zune to nawet free sample nie chcą się odpalać, bo zły region zamieszkania...
sky.tv oferuje jedynie opcje jakiegos jednego nedznego programu informacyjnego, bo do reszty zeby sie dostac, to trzeba sie zarejestrowac (mozna przez net, ale tez wykrywa IP i zeby sie zarejestrowac to albo trzeba miec kogos na wyspach albo przez proxy sobie po-www-ować) oraz wniesc opłatę ( ale, pomimo iz niby jestem zarejestrowany, to i tak nie chce mi zalogować)

czyli generalnei bida
ponoc w 2011 oficjalnie ms ma odpalic live w .pl ale nie wiadomo czy im sie uda dogadac z polskimi gangsterami (glownie z zaiksow i innych tego typu komunistycznych mafii)

a teraz pytanie : da sie zrobic tak, zeby live myslal ze jestem fizycznie w UK ? (jakos xboxa przez proxy pojechac, a najlepiej cały router, który stoi pomiedzy Asterem a moimi sprzętami podłączonymi do netu)

Data: 2009-11-18 09:49:22
Autor: raz-dwa-trzy
On 18 Lis, 17:58, "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

a teraz pytanie : da sie zrobic tak, zeby live myslal ze jestem fizycznie w
UK ? (jakos xboxa przez proxy pojechac, a najlepiej cały router, który stoi
pomiedzy Asterem a moimi sprzętami podłączonymi do netu)

VPN. Ok 100usd/rok
np. http://www.vpnaccounts.com/subscribe.html
Router obsługujący soft ddwrt.

I cały twój ruch leci przez ip z UK.

Data: 2009-11-18 23:33:35
Autor: KuFeL
raz-dwa-trzy pisze:
[...]

a wystarczyloby zeby M$ zaczal traktowac PL co najmniej tak powaznie jak robi to SCE

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-12-08 21:59:06
Autor: doslaw

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:he1snu$s3v$1@inews.gazeta.pl...
raz-dwa-trzy pisze:
[...]

ale z tego co sie dowiedzialem, to min. przez takie mafie jak ZAiKS m$ nie chce wchodzić do polski
nie dość, że nic nie zarobi, to nie wie, czy nie będzie musiał dopłacać grubych milionów

Data: 2009-12-10 01:20:24
Autor: marklar
On 8 Gru, 20:59, "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
Użytkownik "KuFeL" <ku...@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

chce wchodzić do polski
nie dość, że nic nie zarobi, to nie wie, czy nie będzie musiał dopłacać

gdzie sie tego dowiedziales? wypowiedzial sie MS oficjalnie na ten
temat?

last.fm, facebook,twiter, sky.tv, zune na xboxie....