last.fm, facebook,twiter, sky.tv, zune na xboxie....

Data: 2009-11-18 09:49:22
Autor: raz-dwa-trzy
last.fm, facebook,twiter, sky.tv, zune na xboxie....
On 18 Lis, 17:58, "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

a teraz pytanie : da sie zrobic tak, zeby live myslal ze jestem fizycznie w
UK ? (jakos xboxa przez proxy pojechac, a najlepiej cały router, który stoi
pomiedzy Asterem a moimi sprzętami podłączonymi do netu)

VPN. Ok 100usd/rok
np. http://www.vpnaccounts.com/subscribe.html
Router obsługujący soft ddwrt.

I cały twój ruch leci przez ip z UK.

Data: 2009-11-18 23:33:35
Autor: KuFeL
raz-dwa-trzy pisze:
[...]

a wystarczyloby zeby M$ zaczal traktowac PL co najmniej tak powaznie jak robi to SCE

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-12-08 21:59:06
Autor: doslaw

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:he1snu$s3v$1@inews.gazeta.pl...
raz-dwa-trzy pisze:
[...]

ale z tego co sie dowiedzialem, to min. przez takie mafie jak ZAiKS m$ nie chce wchodzić do polski
nie dość, że nic nie zarobi, to nie wie, czy nie będzie musiał dopłacać grubych milionów

Data: 2009-12-10 01:20:24
Autor: marklar
On 8 Gru, 20:59, "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
Użytkownik "KuFeL" <ku...@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

chce wchodzić do polski
nie dość, że nic nie zarobi, to nie wie, czy nie będzie musiał dopłacać

gdzie sie tego dowiedziales? wypowiedzial sie MS oficjalnie na ten
temat?

last.fm, facebook,twiter, sky.tv, zune na xboxie....