lata 2002-2004 - przyczyny mocnego franka

Data: 2009-02-22 12:48:50
Autor: Baloo
lata 2002-2004 - przyczyny mocnego franka
Czy ktoś pamięta/kojarzy jakie były przyczyny wzmacniania się franka w tym okresie albo może mi pomóc znaleźć jakieś info na ten temat? Na pewno pewien pośredni wpływ miał 11. września, ale co potem i co jeszcze?
Z góry dziękuję.

Data: 2009-02-22 20:23:11
Autor: kashmiri

"Baloo" <baluu@onet.eu> wrote in message news:gnre34$v3r$1news.onet.pl...
[...]

Prawo Murphy'ego. Wtedy zarabiałem we frankach.

k.

Data: 2009-02-22 17:29:09
Autor: Baloo
lata 2002-2004 - przyczyny mocnego franka
"kashmiri" <a @ a . com> napisał

Prawo Murphy'ego. Wtedy zarabiałem we frankach.

No więc dla Ciebie to raczej nie było prawo Murphy'ego ;-)
A poważnie? Czysty przypadek, spekulacje czy faktycznie jakieś konkretne wydarzenia i sytuacje.

Data: 2009-02-22 21:12:21
Autor: kashmiri

"Baloo" <baluu@onet.eu> wrote in message news:gnrugm$6lq$1news.onet.pl...
"kashmiri" <a @ a . com> napisał

Prawo Murphy'ego. Wtedy zarabiałem we frankach.

No więc dla Ciebie to raczej nie było prawo Murphy'ego ;-)

Było. Teraz miałbym o 1/3 więcej złociszy.