latarka

Data: 2009-04-14 23:42:31
Autor: Kraken Zakrzówek
latarka

Proszę o poradę. Moja partnurka chce latarkę (główne światło). Chciałbym
Was podpytać w tym temacie co kupić. Budżet około 300-400zł. Max 20-30
nurkowań z latarką rocznie (reszta bez :-) Co kupić, halogen czy LED?
Jeśli LED to baterie czy akumulatory? Wynurkowałem coś takiego:
http://www.allegro.pl/item598814776_suunto_s_812_50_wat.html
radar

Jeżeli chcesz wydać 300-400 zł to weź to suunto z allegro. Ryzyko jak z każą używką, że padnie. I pytanie czy naprawdę świeci 50 minut. Ale jak wytrzyma to nie kupisz nic o podobnej mocy za takie pieniądze. Ma swoje wady. Mało wygodne, ciężkie w samolocie. Ale generalnie nowe latarki są albo po 200-300 zł  na zapasy lub latarki do maski; albo powyżej 1000 zł.
MSC

latarka