latarka

Data: 2009-04-15 08:10:13
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
latarka
Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:gs2khk$3q0$1news.dialog.net.pl...
Proszę o poradę. Moja partnurka chce latarkę (główne światło). Chciałbym
Was podpytać w tym temacie co kupić. Budżet około 300-400zł. Max 20-30
nurkowań z latarką rocznie (reszta bez :-) Co kupić, halogen czy LED?
Jeśli LED to baterie czy akumulatory? Wynurkowałem coś takiego:

W chwili obecnej przy podobnej cenie nie bawiłbym się w halogen. Wybór dla mnie jest taki: albo Gralmarine K2, która będąc latarką backupową świeci lepiej niż niektóre główne :)
http://divezone.pl/gralmarine-grallux-k2-max-backup-p-2347.html

lub latarka diodowa Princeton, bardzo fajnie świeci i na długo starcza. Do tego ma białe światło (a nie żółte jak halogen) co powoduje, że w naszych wodach widać to lepiej:
http://divezone.pl/princeton-tec-latarka-led-shock-wave-p-1921.html

pzdr, Karol

latarka