latex w p³ynie i zawór presta?

Data: 2009-08-04 11:03:53
Autor: dobrov
latex w p³ynie i zawór presta?
witam
Czy kto¶ mo¿e próbowa³ wepchaæ latex uszczelniaj±cy (np. joe's no flats) przez
zawór presta? Kupi³em w³a¶nie to ¶wiñstewko w wersji 500ml bez aplikatora
i zastanawiam siê, czy uda mi siê to wepchaæ przez zawór za pomoc± wielkiej
strzykawy i gumowatego wê¿a czy te¿ mam od razu kupiæ shrodery i daæ sobie spokój.

pozdrawiam

Data: 2009-08-04 02:24:52
Autor: Pil
[...]

Niektóre zaworki presty s± rozkrêcane tzn. mo¿na wykrêciæ z nich
¶rodkowy bolec (takie s± na przyk³ad w UST). Wtedy wystarczy to
wykrêciæ i wlaæ p³yn. W innym przypadku proponujê wlaæ p³yn
bezpo¶rednio do opony zdejmuj±c j± z jednej strony z obrêczy (chyba,
¿e zamys³em by³o wlanie tego p³ynu do ¶rodka dêtki).

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-08-04 11:31:22
Autor: dobrov
Pil pisze:
[...]

Zamys³em by³o w³a¶nie wlanie tego do dêtki.
Presty w moich dêtkach nie s± rozbieralne. ale wola³bym ich za to
nie wyrzucaæ :) Dlatego chodzi mi o to czy kto¶ testowa³ przypadek
z przepychaniem przez wentyl.

Data: 2009-08-04 04:03:32
Autor: darek_ru
[...]

Ja testowa³em :-)
1. Spuszczasz ca³kowicie powietrze (dêtka siedzi oczywi¶cie na kole w
oponie).
2. odkrêcasz dzyndzelek presty, wyci±gasz do oporu i blokujesz w takim
po³o¿eniu kawa³kiem drucika tzn. wtykasz drucik pomiêdzy dzyndzelek i
obudowê presty.
3. teraz we¼ plastikowy wê¿yk, nasad¼ na zaworek i kolejnym drucikiem
owiñ i zaci¶nij go na zaworku, ale tak, ¿eby blokada (pkt.2) siê nie
rozlaz³a.
4. Z drugiej strony pod³±cz wê¿yk pod strzykawkê lub butelkê , w
której masz p³yn i wci¶nij powoli tyle ile trzeba.
5. Zdemontuj ustrojstwo, wyczy¶æ z resztek lateksu i napompuj.

u mnie by³o 2 lata spokoju :-), choæ podobno to dzia³a tylko jeden
sezon.

pozdrawiam
Darek

Data: 2009-08-04 13:14:40
Autor: dobrov
darek_ru pisze:
[...]

Super!!! O to mi chodzi³o :)
Ale o blokadzie dzyndzelka nie pomy¶la³em. Dziêki! :)

Data: 2009-08-05 13:35:13
Autor: Przemek M
latex w p³ynie i zawór presta?

U¿ytkownik "darek_ru" <darek_ru@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:37eec8c7-82e4-4f1f-80d9-efffe13e2dees31g2000yqs.googlegroups.com...

[...]

kurcze czytalem gdzies ze talk ktory jest w detkach aby sie nie sklejaly - negatywnie wplywa na plyn uszczelniajacy ? tworza sie zekomo jakies grudki itp ?

Data: 2009-08-04 11:34:57
Autor: kml
latex w p³ynie i zawór presta?

U¿ytkownik "dobrov" <dobrov0@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h58u0c$nn0$1news.interia.pl...
Presty w moich dêtkach nie s± rozbieralne. ale wola³bym ich za to
nie wyrzucaæ :) Dlatego chodzi mi o to czy kto¶ testowa³ przypadek
z przepychaniem przez wentyl.

Jak nic nie pomo¿e to zrób dziurkê, wlej uszczelniacz i zaklej ³at± :D

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-08-04 11:40:50
Autor: click
kml pisze:

[...]

chyba powinno sie samo uszczelnic...
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-08-04 11:54:59
Autor: dobrov
kml pisze:

[...]

Hm... mo¿e to i dobry plan :)
Mo¿na przegwa³ciæ przez jak±¶ star± dziurê coby nowej nie robiæ :)

Data: 2009-08-04 12:42:57
Autor: maksWYTNIJTO
kml pisze:

Hm... mo¿e to i dobry plan :)
Mo¿na przegwa³ciæ przez jak±¶ star± dziurê coby nowej nie robiæ :)

  Nikomu nie polecam wlewana do dêtek jakiegokolwiek ¶wiñstwa...bo siê
  zestala (twardnieje) w wentylu po np. rocznym u¿ywaniu i brak jest
  mozliwo¶ci napompowania ko³a...totalne badziewie.
  W³asnie odda³em do reklamacji dêtkê zawieraj±c± taki wynalazek z powodów
  jak wy¿ej.

  Ignac

Data: 2009-08-04 12:44:25
Autor: click
maksWYTNIJTO@lama.net.pl pisze:

[...]

chcesz powiedziec, ze przez rok nie dmuchales?

Data: 2009-08-04 13:11:31
Autor: dobrov
click pisze:
[...]

....albo, ¿e przez rok by³o ok a po roku stwardnia³o
Ja tam wytrzymam tak± uci±¿liwo¶æ. Mogê dêtkê zmieniaæ co roku - byle przez rok kapci nie ³apaæ :)

Data: 2009-08-04 12:56:22
Autor: Jarek
latex w p³ynie i zawór presta?
Ja wla³em za pomoc± pompki. Trochê siê upaskudzi³em ale da³o rade.

Data: 2009-08-04 17:15:31
Autor: maksWYTNIJTO
latex w p³ynie i zawór presta?

chcesz powiedziec, ze przez rok nie dmuchales?

  Oczywi¶cie ¿e detki dmucham...natomiast "niedêtki" zawziêcie.
    Chodzi mi o to ¿e ten "syf" po od³±czeniu pompki wydostaje siê
  przez wentyl i zakleja go przez co o ma³o nie z³ama³em sobie kultowej
  pompki...przecie¿ nie mam powodów pisaæ nieprawdy.
  To¿ wole zainwestowaæ w opone z wy¿szym tpi.
  Wtedy akurat kupi³em jedn± bo juz zabrak³o...i teraz siê z tego cieszê.

  pozdrawiam
  ignac

Data: 2009-08-04 20:14:23
Autor: PAWE£[LUB]
dobrov pisze:

Zamys³em by³o w³a¶nie wlanie tego do dêtki.
Presty w moich dêtkach nie s± rozbieralne. ale wola³bym ich za to
nie wyrzucaæ :) Dlatego chodzi mi o to czy kto¶ testowa³ przypadek
z przepychaniem przez wentyl.

nie lepiej kupiæ gotowca np slime na aledrogo s±

latex w p³ynie i zawór presta?