latki/klej

Data: 2012-09-28 10:12:01
Autor: ...::QRT::...
latki/klej
Dnia Thu, 27 Sep 2012 18:22:42 +0200, Paveu napisał(a):

Nabyłęm ostatnio jakieś pudełeczko standardowych łatek, z klejem i tarką w środku. Towar krajowy, świeżutki, ale okazało się (poniewczasie), że łatki trzymają b. słabo, zgoła wcale. Podejrzewam, że to wina kleju, który choć smierdzi jak trzeba (tzn. jak inne, np. chińskie kleje do łatania dętek, to nie bardzo łapie - po dobrym wyschnięciu (2-3 dni) część łatki i tak daje się oderwać od dętki, pozostawiając na tej ostatniej półprzezroczysty film klejowy.
Zastanawiam się, czy nie rozejrzeć się za łatkami bezklejowymi (miałem, ale straciłem wraz z ukradzionym rowerem, nie skorzystawszy ni razu), ale słyszałem różne opinie nt. ich skuteczności.

Do "obsługi" mam 2 mieszczuchy używane codziennie, więc nie dziwota, że co jakiś czas trzeba coś załatać.

łatki i klej firmy tip-top. Z decatholna też dają rade. A przede wszystkim to zainwestuj w opony w wkładdką antyprzebicową.

Data: 2012-09-29 04:20:56
Autor: Piecia aka dracorp
latki/klej
W dniu piątek, 28 września 2012 10:12:02 UTC+2 użytkownik ...::QRT::.... napisał:
A przede wszystkim to zainwestuj w opony w wkładdką antyprzebicową.

A są takie sensowne do szosówki? Lekkie i wytrzymałe.

Data: 2012-09-29 14:41:00
Autor: ToMasz
latki/klej
W dniu 29.09.2012 13:20, Piecia aka dracorp pisze:
W dniu piątek, 28 września 2012 10:12:02 UTC+2 użytkownik ...::QRT::... napisał:
A przede wszystkim to zainwestuj w opony w wkładdką antyprzebicową.

A są takie sensowne do szosówki? Lekkie i wytrzymałe.
nie słyszałem o lekkich. musiałbyś, jakoś wkleić do opony paski blachy aluminiowej wycięte z puszek po piwie.

ToMasz

Data: 2012-09-29 15:27:56
Autor: ...::QRT::...
latki/klej
Dnia Sat, 29 Sep 2012 04:20:56 -0700 (PDT), Piecia aka dracorp napisał(a):

W dniu piątek, 28 września 2012 10:12:02 UTC+2 użytkownik ...::QRT::... napisał:
A przede wszystkim to zainwestuj w opony w wkładdką antyprzebicową.

A są takie sensowne do szosówki? Lekkie i wytrzymałe.

do szosówki to chyba nie. Ale do mieszczucha to jak najbardziej.

Data: 2012-10-03 14:29:37
Autor: Bogumił
latki/klej
> [...]

łatki i klej firmy tip-top. Z decatholna też dają rade. A przede wszystkim to zainwestuj w opony w wkładdką antyprzebicową.

Może to po prostu były łatki z klejem na ciepło? Nie wiem jak się poznaje ten klej po tubce, ale mi też kiedyś taki zestaw się trafił. Rozdawany na jakimś spotkaniu.

latki/klej