łatwa zagadka o OFE

Data: 2011-01-22 15:28:28
Autor: Zbyszek
łatwa zagadka o OFE
W jakich spółkach OFE mają łącznie ponad 50% akcji ?
w jakiej spółce najbardziej zwiększyły zaangażowanie w 2010 roku ?

to tak dla rozruszania grupy :)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-01-22 17:26:26
Autor: marfi
łatwa zagadka o OFE
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vpprtq00okz3rlzbyszek-pc.zn...
W jakich spółkach OFE mają łącznie ponad 50% akcji ?
w jakiej spółce najbardziej zwiększyły zaangażowanie w 2010 roku ?

to tak dla rozruszania grupy :)

???
PLELTBD00017
PLKETY000011
PLLWBGD00016
PLLZPSK00019
PLMLKPL00012
PLPANVA00013
???

--
marfi

Data: 2011-01-22 14:07:51
Autor: zbyszek
łatwa zagadka o OFE
On 22 Sty, 17:26, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisa w wiadomo cinews:op.vpprtq00okz3rlzbyszek-pc.zn...

>W jakich sp kach OFE maj cznie ponad 50% akcji ?
> w jakiej sp ce najbardziej zwi kszy y zaanga owanie w 2010 roku ?

> to tak dla rozruszania grupy :)

???
PLELTBD00017
PLKETY000011
PLLWBGD00016

zaliczone pyt.1.
;)

Data: 2011-01-23 11:12:34
Autor: marfi
latwa zagadka o OFE
Uzytkownik "zbyszek" <zbign@o2.pl> napisal w wiadomosci news:211222e8-5cee-489f-9d63-0f7a3766d59dm7g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

>W jakich sp kach OFE maj cznie ponad 50% akcji ?
> w jakiej sp ce najbardziej zwi kszy y zaanga owanie w 2010 roku ?

Komputer odmawia. Pytanie nie jest precyzyjne, moze chodzic o:
- wzrost zaangazowania rok do roku
- wzrost zangazowania w % kapitalu spólki
- wzrost zaangazowania kwotowo czyli ilosc PLN wydanych na akcje

--
marfi

Data: 2011-01-23 04:27:34
Autor: zbyszek
latwa zagadka o OFE
On 23 Sty, 11:12, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

Komputer odmawia. Pytanie nie jest precyzyjne, moze chodzic o:
- wzrost zaangazowania rok do roku
- wzrost zangazowania w % kapitalu sp lki
- wzrost zaangazowania kwotowo czyli ilosc PLN wydanych na akcje

%, wzrost w % kapitału , r/r czyli w roku 2010.

Z.

Data: 2011-01-23 17:07:11
Autor: marfi
latwa zagadka o OFE
Użytkownik "zbyszek" <zbign@o2.pl> napisał w wiadomości news:0d5cdffc-d65a-4a4e-8b09-babc84cf21acfu15g2000vbb.googlegroups.com...
On 23 Sty, 11:12, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

%, wzrost w % kapitału , r/r czyli w roku 2010.
  Jeżeli dobrze rozumiem to obstawiam Bogdankę.

--
marfi

Data: 2011-01-23 10:05:53
Autor: zbyszek
latwa zagadka o OFE
On 23 Sty, 17:07, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbyszek" <zb...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:0d5cdffc-d65a-4a4e-8b09-babc84cf21acfu15g2000vbb.googlegroups.com...
On 23 Sty, 11:12, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

>%, wzrost w % kapitału , r/r czyli w roku 2010.

  Jeżeli dobrze rozumiem to obstawiam Bogdankę.

--
marfi

bingo. OFE przybyło coś 40% akcji Bogdanki.

Data: 2011-01-23 19:58:03
Autor: marfi
latwa zagadka o OFE
Użytkownik "zbyszek" <zbign@o2.pl> napisał w wiadomości news:3f14993b-0f58-4f09-9b69-04475b26855bt35g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

--
marfi

bingo. OFE przybyło coś 40% akcji Bogdanki.

  Mnie wyszło 46% ale dane do wyliczenia są nieco porozrzucane (kursy z GPW, ilość akcji z KDPW, OFE podają zaangażowanie kwotowo a nie ilościowo ) więc nie byłem pewien czy to możliwe...

  Faktem jest, że po 2010r wszystkie OFE posiadają te akcje.

--
marfi

Data: 2011-01-24 08:30:24
Autor: NKAB -
latwa zagadka o OFE
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> [...]

  Faktem jest, że po 2010r wszystkie OFE posiadają te akcje.

Cały sęk w tym, że OFE nie powinni kupować akcji na WGPW
tylko mieć udziały w dobrych firmach i zarabiać prawdziwe
pieniądze a nie kursową fikcję.

Wczoraj przypadkowo na PolsatNews zobaczyłem faceta,
który z zatroskaniem mówił, że brak OFE na WGPW to klęska.

A my wiemy, że jest odwrotnie.

Andrzej.

Data: 2011-01-24 09:56:56
Autor: marfi
latwa zagadka o OFE
Użytkownik "NKAB -" <nkab.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihjdav$n8u$1inews.gazeta.pl...
tylko mieć udziały w dobrych firmach i zarabiać prawdziwe

  "Udziały" czyli co?

--
marfi

Data: 2011-01-24 09:54:13
Autor: NKAB -
latwa zagadka o OFE
> [...]
> tylko mieć udziały w dobrych firmach i zarabiać prawdziwe

No jak to? Prawdziwe pieniądze ze sprzedaży towarów i usług.

Andrzej.

Data: 2011-01-24 18:42:05
Autor: Zbyszek
latwa zagadka o OFE
Dnia 24-01-2011 o 10:54:13 NKAB - <nkab.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

No jak to? Prawdziwe pieniądze ze sprzedaży towarów i usług.

Andrzej.

udziały to pieniądze? Pieniądze ze sprzedaży to przychód.
A po odjęciu kosztów dochód, a ten dzielony jest na udziałowców,
czyli taka dywidenda - jak najbardziej obecna na wgpw.

gdzie te konfitury , Andrzej, zdradź nam.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-01-26 08:07:03
Autor: NKAB -
latwa zagadka o OFE
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

udziały to pieniądze? Pieniądze ze sprzedaży to przychód.
A po odjęciu kosztów dochód, a ten dzielony jest na udziałowców,
czyli taka dywidenda - jak najbardziej obecna na wgpw.

gdzie te konfitury , Andrzej, zdradź nam.

Info jest na kontach księgowych firmy.
Udziały z posiadania akcji imiennych są inne
niż udziały posiadaczy akcji z WGPW.
Mając udziały (te prawdziwe) masz dostęp do info,
które dla udziałowców (tych wiesz) są do ostaniej chwili
tajemnicą.

Andrzej.

--

łatwa zagadka o OFE