latwy kredyt hipoteczny w idea bank ?!

Data: 2012-04-17 13:51:25
Autor:
latwy kredyt hipoteczny w idea bank ?!
Spotkalem sie z sytuacja w ktorej moj oponent (w pewnej sprawie)otrzymal bardzo latwo spory kredyt hipoteczny w idea banku
Sprawa jest o tyle dziwna ze gosc ma wierzycieli przed ktorymi gra nic nie majacego i generalnie jest slabo sciagalny
Nieruchomosc na ktora udzielono kredytu juz byla obciazona komornikiem i innym kredytem
Nieruchomosc na ktora udzielono kredytu zostala nabyta w kontrowersyjnych okolicznosciach.
Nieruchomośc warta byc może 800000 została kupiona za 8000 od człowieka, który został zawleczony po pijaku do notariusza.
TVP zrobiła nawet o tym i kilku podobnych incydentach w któregośćbyłzamieszany program.
Gosc ma przeszlosc kryminalna ktora latwo mozna sprawdzic.

W jakims regulaminie IdeaBanku czytam ze: "3.6. wypowiedzieć Umowę Kredytu z zachowaniem 30-dniowego terminu wypowiedzenia
(a w razie zagrożenia upadłością Kredytobiorcy - z zachowaniem terminu 7-dniowego), po czym dochodzić zaspokojenia swoich roszczeń w drodze postępowania
egzekucyjnego."

Patrząc na taki zapis i mając pewne informacje ja bym kredytu gościowi nie udzielił.
Moj prawnik powiziął nawet wniosek, że gośc wziął kredyt żeby się zwinąc z kasą a na nieruchomości i tak mu nie zależy.
Byćmoże nawetdoszło dojakiegośwyłudzenia na podstawielewych dokumentów.

Co wy na to?
Jakto jest z tymi kredytami?
Czy bank nie sprawdza kredytobiorców?

Data: 2012-04-17 21:30:27
Autor: RobertS
latwy kredyt hipoteczny w idea bank ?!

Co wy na to?
Jakto jest z tymi kredytami?
Czy bank nie sprawdza kredytobiorców?

oczywiście, że sprawdza, ale może facet miał inne zabezpieczenie, czytałeś jego umowę kredytową?

RobertS

Data: 2012-04-17 23:22:58
Autor:

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:jmkgco$2os$1news.icpnet.pl...

| oczywiście, że sprawdza, ale może facet miał inne zabezpieczenie,
| czytałeś jego umowę kredytową?

nie sądze aby mial inne zabezpieczenie chyba ze jakies lewe

Data: 2012-04-17 23:46:04
Autor: RobertS
latwy kredyt hipoteczny w idea bank ?!

| oczywiście, że sprawdza, ale może facet miał inne zabezpieczenie,
| czytałeś jego umowę kredytową?

nie sądze aby mial inne zabezpieczenie chyba ze jakies lewe

"nie sądzę" i tyle w tym temacie, albo wiesz albo sobie gdybasz...

RobertS

Data: 2012-04-21 02:21:43
Autor:

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:jmkob1$2os$4news.icpnet.pl...

| "nie sądzę" i tyle w tym temacie, albo wiesz albo sobie gdybasz...

Wiem na co wział kredyt i uważam,że żaden normalny bank na cośtakiego kredytu nie przyzna.

Data: 2012-04-21 08:54:46
Autor: cef
Użytkownik wrote:

Wiem na co wział kredyt i uważam,że żaden normalny bank na cośtakiego
kredytu nie przyzna.

Czyli nie znasz sprawy, skoro kredyt wziął.
Spróbuj w mediach.

Data: 2012-04-21 12:30:37
Autor: vvvvvv
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f9259b6$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik wrote:

Wiem na co wział kredyt i uważam,że żaden normalny bank na cośtakiego
kredytu nie przyzna.

Czyli nie znasz sprawy, skoro kredyt wziął.
Spróbuj w mediach.

dokładnie. albo napisz do banku

Data: 2012-04-21 13:09:54
Autor: Zbynek Ltd.
cef napisał(a) :
Użytkownik wrote:

Wiem na co wział kredyt i uważam,że żaden normalny bank na cośtakiego
kredytu nie przyzna.

Czyli nie znasz sprawy, skoro kredyt wziął.
Spróbuj w mediach.

Albo Policji :-) W końcu wydaje mu się, że to jakiś przekręt. Jak
setki podobnych zgłaszanych - "Panie aspirancie, on ma tyle
pieniędzy, a nie ma nawet pracy, sam widziałem że ciągle siedzi w
domu" ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-04-22 09:00:25
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 21 Apr 2012 13:09:54 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

[...]

Kurde, to muszę spodziewać się wizyty mundurowych. Mam nadzieję, że przyślą
znajomych :)

AK

Data: 2012-04-23 08:46:17
Autor:

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:uxur7am213m4$.nxkkntk763mx.dlg40tude.net...

| Kurde, to muszę spodziewać się wizyty mundurowych. Mam nadzieję, że przyślą
| znajomych :)

Cośwtym jest Panie Kubiak coś Pan napisał.
Kredytobiorca znany jest sprzed kilku lat CBŚowi
Mineło juz dla niego na szczęście tyle lat że wpis w KRK się zatał.

Możliwości są dwie:
1.Gupi bank i dał się wykrecić nieświadmie przy odpowiednim wspomaganiu ze strony kredytobiorcy.
2.Coś lub ktoś w banku pomogłokredytobiorcy wziąć kredyt.

Jegomość kredytobiorca chwali się to tu to tam znajomościami w banku.

latwy kredyt hipoteczny w idea bank ?!