ława ze szklanym blatem

Data: 2009-11-30 13:52:31
Autor: Mamut
ława ze szklanym blatem
Pytanie do osob ktore mają takie ławy.
Czy taki blat jest trwały i odporny np na stukanie kubkami,
szklankami, czy nie dochodzi do wyszczerbiania rantów od uderzen czyms
twardym itp? Czy 6mm grubosci blatu to wystarczająco ? Prosze o opinie.

Data: 2009-12-01 08:41:31
Autor: majer
ława ze szklanym blatem
Mamut pisze:
[...]

Hej
Trwaly jest ale ja osobiscie w zyciu juz takiej lawy nie kupie.
Strasznie sie brudzi - szczegolnie jak masz dzieci. Po jakims czasie
intensywnego uzywania brud jakby "wrasta" w szklo. Pod swiatlo natomiast
widac zarysowania na tym szkle. Jak nie masz dzieci to pewnie latwiej
utrzymac to w czystosci ale po jakims czasie drobniutkich rys i tak nie
unikniesz.

Data: 2009-12-01 00:29:53
Autor: Mamut
ława ze szklanym blatem

[...]

dzieci dopiero w drodze wiec jeszcze jakis czas nikt go nie bedzie
brudził w ten sposob.
Mysle nad szklaną ławą bo mam dosc blisko rtvkę w ktorej dolnej czesci
stoi sprzet z wyswietlaczami ktorych teraz nie widze. Nawet jesli
kupie stolik o wysokosci 40cm to czesc sprzetu jest zaslonieta i nie
widac jej leżąc na łózku czy tez nisko siedząć.

Data: 2009-12-01 09:48:39
Autor: mamqa
ława ze szklanym blatem
Mamut pisze:

[...]

O brudnym non stop blacie i metalowych, pięknie opalcowanych nogach od stołu przy dzieciach widzę że już pisano ;)
Ja miałam stół, nie ławę, nic mi się nie uszczerbiło, nie stłukło, było okej. Szwagierka miała ławę i też było okej do momentu aż (wtedy) czteroletnia córka jakoś tak nie odstawiła kubka że blat się stłukł... nie możemy dość jak to się stało, ale fakt jest faktem...
Ja swój stół sprzedałam, i do szkła nie chcę wracać... szwagierka też już na szklane się nie zdecyduje...

mamqa

Data: 2009-12-01 22:45:52
Autor: kogutek
ława ze szklanym blatem

> [...]

kupie stolik o wysokosci 40cm to czesc sprzetu jest zaslonieta i nie
widac jej leżąc na łózku czy tez nisko siedząć.
Szkło jest fajne bo jest twarde. Ale przez tą twardość ma poważną wadę. Każde
przypadkowe uderzenie sobą w szklany blat bardzo boli. Przy dzieciorach bym nie
ryzykował takich wynalazków. Nawet jak dzieci dopiero z jajka na jako
przeskakują i są w bliższych planach. Drewno jest lżejsze, trochę się nadda przy
uderzeniu i przez to obrażenia są mniejsze. W drewnie jak jest nawet w miarę
ostry kant to i tak jest trochę obły. Przy szkle jak jest faza to i tak jest
wyraźny kant tam gdzie się kończy. --

Data: 2009-12-01 14:03:36
Autor: Mamut
ława ze szklanym blatem

[...]

ale przez drewno nic nie widac :/ i pilotem nie da sie sterować :/

Data: 2009-12-05 18:52:04
Autor: Marek Dyjor
ława ze szklanym blatem
Mamut wrote:
[...]

szklane ławy są passe.

Data: 2009-12-01 09:42:29
Autor: Bbjk
ława ze szklanym blatem
Mamut pisze:
[...]

Mamy taki blat, tyle, że o grubości 10 mm, jest bardzo odporny i nie ma żadnych śladów używania. Jedynie mamy mieszane odczucia estetyczne i zastanawiamy się, czy nie wymienić na zwykły, drewniany stolik - taka "ława" ze szkłem była w komplecie z innymi meblami, które nam się podobają, stąd jest w domu. Plusy: wszystko widać, co jest na dolnej półce, minusy: wszystko widać, co jest na dolnej półce ;)
Z czyszczeniem nie ma problemu, co jakiś czas wystarczy przetrzeć szmatką, czy psiknąć płynem do szkła, ale u nas ogólnie mało się kurzy.
--
Basia

Data: 2009-12-05 23:16:30
Autor: Piotrek
ława ze szklanym blatem
Czy taki blat jest trwały i odporny np na stukanie kubkami,
szklankami, czy nie dochodzi do wyszczerbiania rantów od uderzen czyms
twardym itp? Czy 6mm grubosci blatu to wystarczająco ? Prosze o opinie.

ja nie mam ale znajomi maja.
generalnie normale uzytkowanie jest OK(wytrzymalosc, bo brud widac strasznie :)
ale juz przy dziecku to raczej kwestia czasu kiedy cos rozwali, przy nas kolejny juz rog zostal zalatwiony upuszczona przez dziecko szklanka.
tak ze przy doroslych osobach co im z rak wszystko nie leci bedzie dobrze, ale przy malych dzieciach to raczej nie polecam

--
pzdr
piotrek

ława ze szklanym blatem