lawina na Hali Gasienicowej

Data: 2009-03-25 15:03:58
Autor: Titus Atomicus
lawina na Hali Gasienicowej
Data: 2009-03-26 01:38:46
Autor: didi
lawina na Hali Gasienicowej

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-8045F7.15035825032009news.onet.pl...
Witam,
<http://www.tygodnikpodhalanski.pl/www/index.php?mod=news&strona=1&kat=&i
d=&typ=&id=3828>
Pozdrav
TA

łatwiej tak :
http://tnij.com/YF7ck

Data: 2009-03-26 11:48:00
Autor: gajowy
lawina na Hali Gasienicowej

Witam,
<http://www.tygodnikpodhalanski.pl/www/index.php?mod=news&strona=1&kat=&i
d=&typ=&id=3828>

Tu coś piszą o zasypanej przez lawinę drodze do Morskiego Oka
http://narty.onet.pl/1940400,wiadomosci.html
i ogólnie o śnieżnym wypasie :)
http://narty.onet.pl/1941174,wiadomosci.html

....kocham zimę - podoba mi się to :)
....mogę nawet skubać mech spod śniegu i polować na białe foki ;)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-26 21:14:27
Autor: gajowy
gajowy wrote:

...kocham zimę - podoba mi się to :)
...mogę nawet skubać mech spod śniegu i polować na białe foki ;)

Nie, nie, odwołuję, "wymsknęło mi się" to drugie - nie mógł bym :/
http://wiadomosci.onet.pl/121870,21,0,pokaz.html
Przepraszam

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-27 01:44:26
Autor: Mariusz Ostrowski
gajowy <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał(a):
gajowy wrote:

> ...kocham zimę - podoba mi się to :)
> ...mogę nawet skubać mech spod śniegu i polować na białe foki ;)

Nie, nie, odwołuję, "wymsknęło mi się" to drugie - nie mógł bym :/
http://wiadomosci.onet.pl/121870,21,0,pokaz.html

Oj Krzysiu, nie przeginaj. Poznałem ostatnio przy pewnym ognisku Twoje zdanie na temat ekologów ale bez prze-sadyzmu ;). W każdym razie dopiero co, kolega (wspinacz) opowiadał mi o tej lawinie. A fotki z górą śniegu w saloniku też robią wrażenie. Chyba w tym roku śniegu wystarczy do wakacji. Może PKL przedłuży działanie krzesełek (a może kolejna - lenia promocja... :)).

Pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-03-27 09:33:44
Autor: gajowy
Mariusz Ostrowski wrote:

> [...]

> http://wiadomosci.onet.pl/121870,21,0,pokaz.html

Oj Krzysiu, nie przeginaj. Poznałem ostatnio przy pewnym ognisku Twoje zdanie na temat ekologów

:) Mogłem być radykalny :)
Chodziło mi tylko o to, że te foczki są rozczulające
i nie mógłbym im zrobić krzywdy

Może PKL przedłuży działanie krzesełek (a może
kolejna - lenia promocja... :)).

Jeszcze się to nie zdażyło w historii, nie ma szans - do 3.05

   gajowy

....carve diem

lawina na Hali Gasienicowej