łazienka i wywiew

Data: 2009-09-22 06:21:19
Autor: Fieta
łazienka i wywiew
On 21 Wrz, 11:16, lukas <luka...@wp.pl> wrote:
Witam,

czy w łazience musi być kratka wentylacyjna do komina? Nie mam tam,
żadnych urządzeń gazowych, łazienka będzie powiększana i będzie w niej
okno, dodatkowo wentylacja mechaniczna przez ścianę.

--
Pozdrawiam,
  lukas

wentylacja lepiej żeby była - grawitacyjna działa cały czas (no,
prawie cały, wtedy kiedy jest różnica temp/ciśn/wilg. między łazienką
i otoczeniem), a okno albo mechaniczna tylko wtedy kiedy włączysz,
czyli krócej. Do tego otwieranie okna zimą bardzo wychładza wilgotne
pomieszczenie, para skrapla się jeszcze intensywniej, i jest jeszcze
wilgotniej...
u mnie załatwił to kominiarz, dostawił zewnętrzną rurę z takim
młynkiem (turbowent) - wspomaga wyciąganie powietrza i zapobiega
wdmuchiwaniu zimnego z zewnątrz.
i jest lepiej, ale oczywiście okno otwieram i tak ;-))
pzdr, mf

łazienka i wywiew