łazienka -konsultacje

Data: 2010-08-26 07:53:02
Autor: Adaa
łazienka -konsultacje
Tym razem proszę o opinię na temat ustawienia pralki w łazience 2.3x2.3 m.
http://img90.imageshack.us/img90/456/lazienka1.jpg
Jak widać na szkicu mamy dylemat czy pralkę przerzucić na lewo, czy też pozostawić z prawej, tak jakby zabudowując umywalkę symetrycznie z 2 stron (z jednej strony pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40. Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

Data: 2010-08-26 08:07:47
Autor: Jan Werbiński
łazienka -konsultacje
Na prawo pozostaw, bo grzejnik.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-26 08:32:52
Autor: Ada
łazienka -konsultacje
Na prawo pozostaw, bo grzejnik.

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Dzięki!
Oczywiści mój błąd: z lewej(!) byłoby trochę miejsca, tzn. przy grzejniku np. na suszarkę, itp.
Czy wysoka szafka nad pralką po prawej, nie spowoduje, że umywalka będzie przytłoczona?
Ale w końcu na umywalkę i lustro zostaje ok. 100-105cm, więc mam nadzieję, że będzie OK. Ale ciągle proszę o ew. minusy, żeby nas coś nie zaskoczyło :)

Data: 2010-08-26 09:19:59
Autor: Panslavista
łazienka -konsultacje

Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

Data: 2010-08-26 09:28:52
Autor: Strachu S.
łazienka -konsultacje
Panslavista:

Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

Starchu s.

Data: 2010-08-26 09:34:11
Autor: Ada
łazienka -konsultacje
> Panslavista:
> Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia. A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

Starchu s.

Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m  -za mało?

Data: 2010-08-26 09:42:43
Autor: Panslavista
łazienka -konsultacje

"Ada" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:63df.00000126.4c7618f3newsgate.onet.pl...
> [...]

Starchu s.

Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m  -za mało?

Ja odpowiedziałem bardzo serio.

Data: 2010-08-26 11:26:55
Autor: Strachu S.
łazienka -konsultacje

> Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m  -za > mało?

Ja odpowiedziałem bardzo serio.

Tak.

Pralke do umywalki.
Pusta podloga pod grzejnikiem powiekszy optycznie pomieszczenie i pozowli tam rozkladac suszarke z bielizna zamiast stawainia jej w pokojach.

Starchu S.

Data: 2010-08-26 12:13:24
Autor: boxfish
łazienka -konsultacje
W dniu 2010-08-26 07:53, Adaa pisze:
[...]

mam podobny okład, podobny bo umywalka na śrdku po jej prawej stronie geberit po lewej pralka (górnoładowana) u mnie się sprawdza.

Data: 2010-08-26 13:40:16
Autor: Adaa
łazienka -konsultacje
(...)
mam podobny okład, podobny bo umywalka na śrdku po jej prawej stronie geberit po lewej pralka (górnoładowana) u mnie się sprawdza.

Dzięki! Właśnie byłoby podobnie, a po lewej koło grzejnika wolne miejsce np. na suszarkę, powiększające optycznie łazienkę.
U mnie to będzie pralka klasyczna (boczna) i dlatego nad nią byłaby szafka, szerokości może mniejszej, np. 30cm tak, żeby rzeczywiście prawym łokciem nie uderzać w nią przy myciu zębów :)

Pytanie: czy umywalka może być na wysokości takiej samej jak pralka, tzn. 85cm? Jak to jest u Ciebie? Rozumiem, że ten 1 m wystarczy mi na swobodną toaletę, czy tak?

Data: 2010-08-26 14:25:01
Autor: Strachu S.
łazienka -konsultacje
żeby rzeczywiście prawym łokciem nie uderzać w nią przy myciu zębów :)

Jest na to rozwiazanie - nawet jesli nie umiesz myc zebow lewa reka:

Myj zeby stojac tylem do umywalki.

Strachu S.

Data: 2010-08-26 18:59:50
Autor: Przesmiewca
łazienka -konsultacje
"Adaa" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał(a):

[...]

ja bym postawil po prawej. jesli pralka jest ladowana
z przodu, zawsze mozna ja wykorzystac na kosmetyki itp rzeczy,
z czym  w malej lazience zawsze jest z tym klopot

Data: 2010-08-29 00:22:31
Autor: Artur Dębski
łazienka -konsultacje
On 26 Sie, 07:53, "Adaa" <aa.krWYTNI...@onet.eu> wrote:
[...]

Ja bym pozostawil pralke po prawej stronie drzwi
Mysle ze w tak malym pomieszczeniu warto zgromadzic wszystko wokol
umywalki -  zostaje wtedy po lewej troche zupelnie wolnego miejsca
Wierzch pralki sam w sobie (niektore sa z fajnym plastikowym
wykonczeniem na wierzchu) lub z polozonym przygotowanym na miare
przykryciem z materialu stanie sie dodatkowym miejscem przy umywalce
na polozenie czegokolwiek ( oczywiscie jezeli pralka  ladowana od
przodu)
Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-08-29 10:06:38
Autor: Panslavista
łazienka -konsultacje
"Artur Dębski" <arturdebski@gmail.com> wrote in message news:f3d80747-413e-4404-9913-17f2885d3940d8g2000yqf.googlegroups.com...

przykryciem z materialu stanie sie dodatkowym miejscem przy umywalce
na polozenie czegokolwiek ( oczywiscie jezeli pralka  ladowana od
przodu)

Za taki modus vivendi Maruda dostaje ode mnie Pater Noster, gdy tylko zoczę jakies barachło na pralce...

łazienka -konsultacje